Zojuist besteld O2 Combi 1.8 TSI

cvegreen

Forumguru
Veel plezier met je nieuwe wagen . en we zijn verzot op foto's . Ik hoop voor u dat de uren een beetje snel gaan , want wachten kan o zo lang duren .
 
Veel plezier met je nieuwe auto. Je gaat zeker genieten van die super 1.8 TSI motor, want die is in een woord geweldig!!!
 

MK74

Lid
Ja, ik zal pogen vanavond wat foto's te schieten en te plaatsen. Weet niet zeker of dat gaat lukken; morgen de verjaardag van mn oudste zoon (4 jr), en het huis moet nog versierd, boodschappen etc etc... maar ik doe mn best!
 

floris

Lid
veel plezier met je nieuwe O2. :1761:

Ik hoop dat ze mij ook eens gaan bellen dat hij klaar is :623:
 

WillemJan

Forumguru
Vanmiddag 1600 uur mag ik m eindelijk ophalen.... Gisterenavond oude O2 leeggehaald, zo direct nog ff wassen en stofzuigen, en dan kan ik 'm inleveren. De nieuwe eergisteren al gezien... :cheer: wat een mooie bak! nog ff paar uurtjes wachten...

Succes met het wachten. Maak je wat foto's zodat we mee kunnen genieten van je nieuwe O2?

Thnx... Willem-Jan
 

MK74

Lid
veel plezier met je nieuwe O2. :1761:

Ik hoop dat ze mij ook eens gaan bellen dat hij klaar is :623:

Die van jou is toch halverwege april al binnengekomen? Is het al die tijd wachten op de lederen bekleding? Wanneer verwacht je dan dat ie klaar is?
 

Maarten

Forumguru
Veel plezier vanmiddag!
Je levert zelfs je oude auto schoon in las ik!

Ik wacht de foto's af.
 

floris

Lid
Die van jou is toch halverwege april al binnengekomen? Is het al die tijd wachten op de lederen bekleding? Wanneer verwacht je dan dat ie klaar is?

idd binnengekomen op 16 april. Leder inbouwen is +/- 5 werkdagen. dan nog klaar maken + wat extra's dus kan het nu niet lang meer duren.
 

MK74

Lid
Misschien is de oude wagen wel een lease-wagen en de meeste leasemaatschappijen eisen dat de oude auto schoon wordt ingeleverd.
Anyway... heel erg keurig.
For my few cents... Willem-Jan

Inderdaad, de oude is ook een leaseauto. Ik ben me er niet van bewust dat de leasemaatschappij eist dat de auto schoon ingeleverd wordt :koffie:; maar ik vind het zelf gewoon netjes om deze schoon weer in te leveren.
 

MK74

Lid
Ik heb m nog niet.... Vanmiddag om 1600 uur word ik bij Versluis verwacht. Dus nog ff geduld... (en dat kost moeite weet ik uit ervaring)
 

cvegreen

Forumguru
nog een klein duwtje en je bent er klaar voor . Staat het zweet nog niet in je handen ? Neem anders nog maar eens je folder door .
Veel succes met het afhalen van je nieuwe wagen en heb je er nu geen tijd voor om foto's en zo te plaatsen , dat komt nog wel . Doe jij maar lekker de boodschappen met je nieuwe bolide en versier het huis maar lekker voor de jarige spruit . Voor hen is dit HUN feest nietwaar , en ze kijken er zeker en vast naar uit . alvast aan de jarige een gelukkige verjaardag toe gewenst .
 

Herbie

Lid
Ik heb m nog niet.... Vanmiddag om 1600 uur word ik bij Versluis verwacht. Dus nog ff geduld... (en dat kost moeite weet ik uit ervaring)

Ah, ik dacht gisteren om 16u. Verkeerd gelezen dan.
Nog een uurtje geduld en dan kan je ervan gaan genieten.
 

MK74

Lid
:1761:Ik heb hem!!! :yeah:

Hij rijd heerlijk, maar ik heb helaas helaas nog geen foto's gemaakt. Het was bij de aflevering niet van dat fantastische weer, en daarna even rondrijden met de familie, eten, boodschappen etc etc... Ik maak morgenochtend wel ff foto's... (sorry, ik kijk zelf ook altijd uit naar de foto's van anderen, en nu moet ik jullie ff laten wachten...)
 

floris

Lid
Hij rijd heerlijk, maar ik heb helaas helaas nog geen foto's gemaakt. Het was bij de aflevering niet van dat fantastische weer, en daarna even rondrijden met de familie, eten, boodschappen etc etc... Ik maak morgenochtend wel ff foto's... (sorry, ik kijk zelf ook altijd uit naar de foto's van anderen, en nu moet ik jullie ff laten wachten...)

:407::407:.................................oke voorruit
 
Bovenaan Onderaan