Zojuist besteld O2 Combi 1.8 TSI

MK74

Lid
Toch maar ff snel wat gemaakt. Ik zal dit weekend nog even betere/scherpere foto's maken, maar tot die tijd....
 

Bijlagen

  • ~DSC_0016_1.jpg
    ~DSC_0016_1.jpg
    62,3 KB · Weergaven: 54
  • ~DSC_0017_1.jpg
    ~DSC_0017_1.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 57
  • ~DSC_0018_1.jpg
    ~DSC_0018_1.jpg
    56,7 KB · Weergaven: 43
  • ~DSC_0019.jpg
    ~DSC_0019.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 36
  • ~DSC_0020_1.jpg
    ~DSC_0020_1.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 61

vdijk

Lid
Ja, ik zal pogen vanavond wat foto's te schieten en te plaatsen. Weet niet zeker of dat gaat lukken; morgen de verjaardag van mn oudste zoon (4 jr), en het huis moet nog versierd, boodschappen etc etc... maar ik doe mn best!

dan heeft je zoon een leuk verjaardagscado gekregen
 

cvegreen

Forumguru
Wat een pracht wagen is dat toch he . Hopelijk blijft hij lang zo glanzen he . De face lift heeft hem toch wel degelijk goed gedaan vind ik . Vooral de lichten voor en de bumper achter vind ik er dik op verbeterd .
 

MK74

Lid
Even paar foto's in een album in mn profiel geplaatst. Nog niet helemaal tevreden met de foto's, maar voorlopig is dit wel goed genoeg :)
 

Dirk Kuyt

Nieuw lid
Mooie bak!!! Zwart is ook wel heel mooi.
Is dat mooie uitlaat sierstuk een losse optie of standaard op deze uitvoering?? (zag er niet uit als Halfords prutswerk)
 

MK74

Lid
Mooie bak!!! Zwart is ook wel heel mooi.
Is dat mooie uitlaat sierstuk een losse optie of standaard op deze uitvoering?? (zag er niet uit als Halfords prutswerk)

Is niet standaard; kost EUR 74,- (bij de Skodadealer) maar is dat geld echt wel waard. :)
 

MK74

Lid
Doe maar er ook maar zo een. Vooral de achterkant ziet er erg goed uit.
Veel veilige kilomters voor je !

Dank je wel! Ja, ik vind de achterkant er ook echt veel beter op geworden. De achterkant van de 'oude' RS is echt geweldig; en nu op de O2 na facelift is ook een veel dikkere bumper gekomen, met reflectoren. Een hele vooruitgang. Ik moest in het begin echt wennen aan de voorkant; en van de foto's op internet kon ik m niet direct mooi vinden. Een paar keer in de showroom geweest; en nu vind ik m wel mooi. Ik was erg gek op de neus van mn vorige O2, maar deze oogt breder en moderner. Uiteindelijk toch een vooruitgang.
 

Wasmachineman

Forumguru
En aan de voorkant zou ik ook wel kunnen wennen. 't Moet maar.
De oude voorkant vind ik ook iets mooier maar aan deze zou ik ook gewend raken zonder problemen. Vooral het interieur vind ik echt beter nu.
 

cvegreen

Forumguru
Heel mooie wagen is dat toch . Ik ben helemaal weg van die wagen . Die neus van voor de facelift vond ik al geweldig , deze is inderdaad wat wennen , maar vind het ook een heel geslaagde neus , vooral de licht units zijn er op vooruit gegaan vind ik .
 
Bovenaan Onderaan