'zoekerig' weggedrag O3C

hemi24

Forumguru
Series van 2014 en 2015 hadden soms last van een defect stuurhuis; geen terugroep van geweest, probleem is wel bekend bij Pon, ookal gaat de dealer in eerste instantie waarschijnlijk zeggen dat ze er nog nooit van gehoord hebben...
 

PizzaPieter

Forumguru
Nee, dat merk ik niet.

Ben straks ff ala robocop in dr auto gaan zitten en rijden. Stuur strak vast en proberen het stuur dus stil te houden.

Dan merk ik ook dat de auto niet strak rechtuit uit, maar ook zoekt. Hij weet dan niet of hij tikkie links of tikkie recht wil of toch links of toch rechts.

Maandag uitlijnen, dan zien we verder.

Bedankt voor jullie reacties
 

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Ik lees nu dit onderwerp en ik moet zeggen dat het mij ook opgevallen was, dat zweverige gedrag. Ik heb deze Octavia pas een maand. Hij is van maart 2015. Zal hem dan ook maar eens laten uitlijnen, alleen waar? Tip welkom. De bedrijven waar ik hier altijd geweest ben waren binnen 20 minuten klaar. Ook euromaster.
En ik lees iets over vcds en defect stuurhuis. Hoe kan ik er achter komen of stuurhuis defect is? Er zit nog garantie op.

Groet, Alex
 

Rainesh

Forumguru
Hallo......
...En ik lees iets over vcds en defect stuurhuis. Hoe kan ik er achter komen of stuurhuis defect is? Er zit nog garantie op.

Groet, Alex
Stuurhuis zal niet defect zijn. Gewoon laten aanpassen met vcds

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

64rhfx

Senior Member
Ben zaterdag in Den Haag dus zou mooi uitkomen. Kan je mij een PB sturen? Ik krijg foutmelding als ik op jouw profiel klik. Grt Alex
 

PizzaPieter

Forumguru
Gisteren bij Profil geweest.
45min bezig geweest.
Vandaag snelweg. Zoekerige is verminderd, maar niet weg.
Stuur staat nu bij rechtuit iets naar rechts, ipv naar links .
Maandag weer terug
7c214777ee53206ca2c2e76ad9c37258.jpg
 

64rhfx

Senior Member
En dan verstellen ze het weer zo dat je stuur goed staat, maar de rest niet meer. Dat is mijn ervaring bij profile.
 

PizzaPieter

Forumguru
Stuur op dynamische en direct (2 wijzigingen dus) is de perfecte combinatie om zoekerig weggedrag te verbeteren.



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Dynamische instelling gevonden.
Iemand die weet waar de 'directer' instelling staat? Genoemd wordt?
 
Bovenaan Onderaan