Zijn hulpveren zelf te plaatsen?

reeseend

Forumguru
Het lijkt redelijk veel, maar mijn RS staat nu praktisch recht. Gisteren heb ik mijn caravan opgehaald en zonder de extra belading ging dit boven verwachting.
De auto zakt minder ver door en de stabiliteit is ook verbeterd. Met de vakantie komt de grote test en daar heb ik bijvoorbaat vertrouwen in.
Als je gaat zoeken naar veren laat dan geen standaard set aanbevelen want dan komt je RS nog veel hoger te staan. Ik heb een kleinere en stugere veer t.o.v. een standaard O2.
Je zou bij Carsupport het type veer kunnen opvragen en dan bij de automaterialen zaak deze bestellen.
Succes Dimitry
 

reeseend

Forumguru
De veer is bestemd voor een VAG Auto, maar welk type geen idee. En dat kun je navragen bij carsupport.
 

bobby45

Actief lid
ik heb ze rechtstreeks bij hun besteld ik heb de extra besteld om dat ik en gas tank heb en en caravan dan zit je op extra 70 kg lpg en kogel druk 70 kg.
kreeg ook nog korting
 

wimfab

Nieuw lid
hulpveren

Het ligt er aan welk model octavia je hebt.Ik rijdt zelf een O2 1.6 tdi cr uit 2011 en hierbij moeten de wielen en de achterbrug losgehaald worden.Heb carsupport hulpveren en deze ook daar laten monteren,was hiervoor 200 euries kwijt.
 
Bovenaan Onderaan