Zetelverwarming werkt niet meer

Herman Janssens

Senior Member
Tja, Willems te veel te doen. Onvriendelijke verkopers. En nu ook nog slechte service? Dat heb je met die 'groten'. Onpersoonlijkheid.
Ik kies bij elke aankoop in eerste instantie voor een kleinere dealer. Veel meer persoonlijk contact en dito service.
 

Octavia32

Forumguru
Tja, Willems te veel te doen. Onvriendelijke verkopers. En nu ook nog slechte service? Dat heb je met die 'groten'. Onpersoonlijkheid.
Ik kies bij elke aankoop in eerste instantie voor een kleinere dealer. Veel meer persoonlijk contact en dito service.

En hier sla je de spijker op zn kop, grotere garages hebben gewoon geen tijd voor de gewone man. Heb dit zelf ook ervaren. Grote garages willen veel verkopen en het even tussentijds kijken als iemand een probleem heeft past niet meer in het tijdvak van de monteur. Ik denk dan ook dat dit ervoor zorgt dat kleinere dealers ook dealer van het jaar zijn. Hier doel ik dus op Vruggink in Halle, zij maken tijd voor je denken mee en zoeken naar een passende oplossing. En dit zeg ik niet omdat ik toevallig ook Vruggink heet.
 

hephie

Lid
Tja, Willems te veel te doen. Onvriendelijke verkopers. En nu ook nog slechte service? Dat heb je met die 'groten'. Onpersoonlijkheid.
Ik kies bij elke aankoop in eerste instantie voor een kleinere dealer. Veel meer persoonlijk contact en dito service.
Tja, 't is naast Peussens de enige in de buurt van thuis... Maar ik ben het volledig eens met wat je zegt.
Van de verkopers kan ik echter niks verkeerd zeggen. Daar ben ik altijd heel vriendelijk, vlot en correct door geholpen geweeest
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan