Zacht onderstel Superb Combi Sportline

Antera

Donateur
Kunnen die b6 dempers ook gemonteerd worden met behoud van originele veren?

edit al teruggevonden dat idd voor samen met originele veren is

andere vraag. Heeft de Passat dit deinende fenomeen eigenlijk ook?

Deze heeft het ook maar minder. Deze blijken andere dempers te hebben. Hulpveren zijn nogmaals voor de achterzijde en de voorzijde blijft dezelfde klachten hebben. Word er dus niet beter op.
 
Ik heb nu net een nieuwe superb sportline (zie andere topic), moet zeggen dat ik hier geen last van ervaar. Heb wel het sportonderstel en niet de dcc.
 

superbia

Forumguru
De leasemaatschappij heeft helaas Eibach veren of Bilstein dempers afgekeurd. :(
Ben verder nog steeds heel tevreden met de auto, maar dcc had hem echt afgemaakt.

@Maartenvc fijn dat jij het niet zo ervaart. Geen idee of het onderstel in de facelift is aangepast, zolang je er geen last van hebt zeg ik top! Geniet van je wagen! De facelift ziet er mooi uit!
 
De leasemaatschappij heeft helaas Eibach veren of Bilstein dempers afgekeurd. :(
Ben verder nog steeds heel tevreden met de auto, maar dcc had hem echt afgemaakt.

@Maartenvc fijn dat jij het niet zo ervaart. Geen idee of het onderstel in de facelift is aangepast, zolang je er geen last van hebt zeg ik top! Geniet van je wagen! De facelift ziet er mooi uit!
Bij mij zijn er ook Bilsteins op gezet. De dealer in Apeldoorn heeft me daar goed bij geholpen. Iemand heeft de kosten betaald: mijn werkgever of de LM. Ik vermoed de werkgever. Maar, ik heb er verder niets meer van gehoord. Momenteel rijd ik een Superb uit 2017. Verlaagd onderstel. Bilstein schokdempers. Lekker strak allemaal. Aan te bevelen dus.
 

Antera

Donateur
Bilstein B6 dempers plaatsen maakt al een heel verschil. Ook andere veren plaatsen maakt het nog beter
 
Bovenaan Onderaan