Amundsen You drive me crazy

O3-Rider

Senior Member
Nope geen problemen nog gehad met verspringen usb/SD.

Enige waar ik me aan stoor is dat voice zo vreselijk traag is....
 
Vanmorgen mijn telefoon (Lumia 620), terwijl deze was aangesloten via USB, gereboot en spontaan reboot de amundsen ook mee! Vervolgens komt audio terug, maar geen beeld. Na een tijdje kwam het logo tevoorschijn en deed de boel het weer.
 

O3-Rider

Senior Member
Ook hier toch af en toe geen audio meer. Gisteren een android toestel paren en met geen mogelijkheid meer radio. Na enkele minuten wel weer. Terwijl de rest het wel deed. Ik voel een update aankomen.....
 

Altos

Banned
Hier geen enkel probleem tot nu toe met de Amundsen bij gebruik van SD/USB/Bluetooth/CD. Begint altijd waar we gebleven zijn. We zullen wel mazzel hebben zo te lezen.
 

Darkside

Forumguru
Ondersteunt de amundsen capless play van mp3's. Dat is lekker voor live cd's. Dance muziek of bv pink Floyd. De oude systemen hebben een kleine pauze tussen de nummers.
 

res-q

Senior Member
Volgens mij de O3 Amundsen ook niet helaas.. Bij een aantal live cd's een korte pauze tussen de nummers..
 
Columbus helaas ook niet. Daar "springt" het nummer ook naar het volgende nummer. Jammer van je live cd maar helaas niets aan te doen... :cry:
 

Gieliovd

Forumguru
Net >12 uur in de auto gezet.. ervaringen op audio gebied:
- USB stick erin, gaat goed, motor uit... USB stick kwijt.
- Stick eruit, erin, geen probleem.
Dit 3 keer meegemaakt.

Android (Google Nexus 4) aansluiten als mass storage, onmogelijk.
- Effect: BT audio error
- USB audio error
Dit 1 keer, omdat daarna charge only aan stond, maar radio wilde niks meer voor een paar minuten.

Shuffle functie is bij mij steeds de weg kwijt. Zet ik het aan, gaat een uur goed. Opeens uit. Wil niet meer aan, tot ik repeat druk en dan weer shuffle.

Op shuffle worden liedjes heel vaak herhaald, terwijl ik er 1000 nummers op heb staan. Ik hoor dus naar mijn beleving slechts een kleine selectie.
 

RoelF

Forumguru
Normaal heb ik Truus uit staan en volg ik de Navi meldingen op de Maxidot wel.
Afgelopen weekend wilde ik Truus in Maastricht toch wel even aan hebben.
In de instellingen staat het volume van Truus op 12. Dus dat was goed.
Na de stem-opdracht 'Navigatie melding aan' bleef Truus toch stil.

Toen de instellingen weer binnenstebuiten gekeerd.
Naast het Truus-volume, niets relevants gevonden.

Uiteindelijk heb ik Truus wakker gekregen door eerst het commando 'Navigatie melding uit' en daarna weer 'Navigatie melding aan' te geven. Vreemd, maar gelukkig ook weer opgelost. Is toch net ff makkelijker in een druk centrum waar je nog niet eerder geweest bent.

Misschien handige info voor iemand die ook Truus kwijt is.
 

O3-Rider

Senior Member
Net >12 uur in de auto gezet.. ervaringen op audio gebied:
- USB stick erin, gaat goed, motor uit... USB stick kwijt.
- Stick eruit, erin, geen probleem.
Dit 3 keer meegemaakt.

Android (Google Nexus 4) aansluiten als mass storage, onmogelijk.
- Effect: BT audio error
- USB audio error
Dit 1 keer, omdat daarna charge only aan stond, maar radio wilde niks meer voor een paar minuten.

Shuffle functie is bij mij steeds de weg kwijt. Zet ik het aan, gaat een uur goed. Opeens uit. Wil niet meer aan, tot ik repeat druk en dan weer shuffle.

Op shuffle worden liedjes heel vaak herhaald, terwijl ik er 1000 nummers op heb staan. Ik hoor dus naar mijn beleving slechts een kleine selectie.


Het lijkt wel of de USB na een power of opnieuw gelezen wordt. Elke keer begint hij bij het eerste nummer.
Niet echt een probleem, gebruikt toch een SD.

De shuffle werkt hier ook niet echt. SD met meer dan 1000 nummer, maar ook ik hoor regelmatig hetzelfde nummer.
Ook zeer vaak nummer van dezelfde CD/folder. Nou bevatten deze wel meer bestanden dan de andere, maar toch is het vreemd dat ik andere folders na vele uren nog steeds niet vorobij heb horen komen.

Ik heb echter nog geen problemen ondervonden dat de shuffle vanzelf stopt.....
 
Bovenaan Onderaan