Yeti occassion aanschaffen, budget 10-11K

RoyK

Senior Member
Gefeliciteerd met je aankoop, hier ga je veel plezier aan beleven! We zien de foto's graag verschijnen!!
 

Frup

Forumguru
Mooi! Veel plezier ermee.
Persoonlijk vind ik de ronde lampen wel iets hebben. Vind het ook nog steeds een heerlijke auto.
 

Cordoba

Forumguru
@mind_state Je kunt foto's ook direct op het forum plaatsen, ófwel door op het pictogram rechts van de smilie te klikken (pictogram van een berglandschap), óf door onder het reactievak op de knop 'bijlagen' te klikken, en dan het bestand dat je wil uploaden te selecteren.

5OGPVgK.jpg
 
Zonde om hier een nieuw topic voor te openen, dus doe het voor het gemak even hier, excuses alvast.

Iemand die me kan uitleggen of ik dit goed doe? Km stand was 65987 toen ik voor het eerst tankte (niet afgetankt omdat hij vroegtijdig afsloeg, altijd weer even wennen met een andere auto) en heb vandaag weer getankt bij een km stand van 66262. Nu dus een volle tank en in totaal 275km gereden.

Zou hij die laatste tank niet pas in beschouwing moeten nemen bij de volgende beurt? Nu klopt er natuurlijk niks van het gebruik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190214-164902_Spritmonitor.jpg
    Screenshot_20190214-164902_Spritmonitor.jpg
    279,2 KB · Weergaven: 24

brepus13

Forumguru
Je moet je eerste tank beurt weghalen. Nu rekent hij namelijk wel bijna 30 liter aftanken op 0 afgelegde km s.
 
Je moet je eerste tank beurt weghalen. Nu rekent hij namelijk wel bijna 30 liter aftanken op 0 afgelegde km s.
Maar goed, dan heb ik toch hetzelfde probleem met de 2e tankbeurt die dan weer de eerste wordt?

Ik snap het niet zo goed en kan het online ook niet vinden, je moet toch een soort startpunt in kunnen vullen waarbij er nog een onbekende hoeveelheid benzine in de tank zit?
 

brepus13

Forumguru
Als je vol begint kun je toch de afgelegde km s en getankte liters invoeren? Zoals gezegd moet je nu de eerste weghalen omdat je die op 0 afgelegde km hebt gezet. Zolang je dit niet aanpast blijf je een verkeerde weergave houden.
 
Als je vol begint kun je toch de afgelegde km s en getankte liters invoeren? Zoals gezegd moet je nu de eerste weghalen omdat je die op 0 afgelegde km hebt gezet. Zolang je dit niet aanpast blijf je een verkeerde weergave houden.
Ah natuurlijk, het probleem zit in het feit dat ik hem de eerste keer niet volgetankt heeft. Ik moet de tankbeurt van vandaag gewoon als startpunt nemen en dan werkt het (2e tankbeurt als test, 100km op trip en 7l getankt ingevuld). Bedankt!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190214-191101_Spritmonitor.jpg
    Screenshot_20190214-191101_Spritmonitor.jpg
    269,9 KB · Weergaven: 9

Rosinfield

† In Memoriam
Op de lange duur zal deze ene foutieve meting praktisch gezien geen noemenswaardig verschil opleveren uiteraard
 
Bovenaan Onderaan