Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oké @Corné de Kluijver , heb jij een how-to daarvan?
Ik had de gekleurde spiegel kap er al bijna af,
deze bleef echter vastzitten aan het zwarte randje dat aan de voorkant om de spiegel zit
Vandaag lampunit in rechter buiten spiegel vervangen, was heel makkelijk na alle aanwijzingen die ik gekregen had. Zeker de zuignap was een goed idee,
met linkerhand aan zuignap trekken en de vingers van de rechterhand achter de spiegel wurmen en dan ineens hangt de spiegel aan de zuignap.
Vanavond mijn dagrijlampen en stadslichtjes van Ledoli.de binnen gekregen. Deze week naar eens proberen om zonder vingers te breken e.e.a. te monteren is
Dacht ik dus even de dagrijlampjes, boven de mistlampen, van mijn Yeti te veranderen in leds, past de stekker van de weerstand niet in de stekker waar eerst de lamp in gezeten heeft.
De stekkers zijn beide even groot,
passen dus niet in elkaar!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.