Yeti 1.8TSI gekocht

EdK

Forumguru
Wel in theorie zou je dan deze zonder problemen en extra weerstanden dan kunnen gebruiken.... In theorie
 

EdK

Forumguru
Die andere duitse toko maar ik kan nooit op die naam komen
Verkoopt ook komplete sets voor binnen verlichting maar is in algemeen wel iets duurder
 

EdK

Forumguru
DLR is bij mij wel al LED met weerstanden maar is een ramp om deze te wisselen omdat je alles op de tast moet doen en bijna geen ruimte hebt voor je handen. Zorg ook dat je de pleisters dan bij de hand hebt en ik denk dat dit ook voor de mistlampen gaat gelden , maar de mistlampen nog niet en heb al wel H4 Ledlampen liggen maar wacht nog even op een bericht van een forumlid mbt de plug and play weerstanden die ik zo en zo nodig heb
Achterlichten ben ik mee bezig geweest en één achterlicht bestaat uit twee lampen en is bij mij nu met één gloei en één ledlamp uitgevoerd. Doe ik twee ledlampen erin ( t10) dan heb ik een melding ondanks canbus leds. maar je hebt gewoon geen ruimte voor weerstanden zonder in de bestaande bedrading te gaan knippen.
Hiervoor moet ik dus nog een oplossing zien te vinden

H4 Led lampen (cred ) heb ik voor heel leuke prijs op kop getikt en wil hiermee gaan kijken of het zin heeft.
Als ik hiermee niet voldoende licht heb of de tegenliggers ga verblinden dan ga ze er weer gewoon uit en is het jammer.

Maar cabine verlichting is bij mij geheel met ledlampen.....
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Even met een ander project bezig
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1421174414785.jpg
    uploadfromtaptalk1421174414785.jpg
    390,3 KB · Weergaven: 43
  • uploadfromtaptalk1421174427676.jpg
    uploadfromtaptalk1421174427676.jpg
    387,7 KB · Weergaven: 34
  • uploadfromtaptalk1421174437764.jpg
    uploadfromtaptalk1421174437764.jpg
    358,3 KB · Weergaven: 34
  • uploadfromtaptalk1421174445663.jpg
    uploadfromtaptalk1421174445663.jpg
    404,2 KB · Weergaven: 34
  • uploadfromtaptalk1421174456880.jpg
    uploadfromtaptalk1421174456880.jpg
    438,8 KB · Weergaven: 35

EdK

Forumguru
St1100 pan european ...
Tsja jaren terug ook nog met heel veel plezier op gereden totdat een ander deze blijkbaar harder nodig had dan ikzelf..
Tsja en ondanks een goede uitkering van verzekering kon ik toendertijd geen nieuwe aanschaffen en ben ik weer teruggevallen op een K75RT. Wat ook geen straf was hoor...

Maaar wat is het projectje ?
Alleen maar demonteren van plaatwerk en beetje poetsen of toch wat meer dan dat..?
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Het is de ST1300 @EdK,
project is het vervangen van alle vloeistoffen zoals: rem, koppeling en koel vloeistof, rem en cardan olie, ruit mechaniek smeren, remvoeringen vervangen indien nodig en wat ik verder nog meer tegen kom
en dan natuurlijk ook meteen poetsen.
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Van de week met mijn linker spiegel even de raamdorpels van mijn huis aangetikt bij het achteruit rijden. Gevolg, het doorzichtige "glaasje" van de richtingaanwijzer kapot, 75 euro kost zo'n kl@#te ding
Ik zij nog tegen de dealer, ik hoef geen complete spiegel, hij schrok zelf ook van de prijs.
Voor de rest geen krasje op de spiegel, dat nou weer wel ;)
 

CDK

Forumguru
balen zeg, voor zo'n stukje doorzichtig plastic een serieus bedrag idd :sterretjes: maar gelukkig is het hierbij gebleven ;)
 

Joske

Forumguru
had je mss beter even via artikelnummer gezocht op Ebay enzo, is allemaal zelf te doen hoor :)
 
Bovenaan Onderaan