Yeti 1.8 TSI 4x4 Elegance

Lordje

Actief lid
Alvast een dikke proficiat met je wagen.
Zeer leuke auto trouwens.
Zou graag met jou even het verbruik willen vergelijken indien mogelijk.
Zelfde motor, ook 4x4, maar dan in een Superb.
 
Ik heb hem gezien :yeah:

2e paasdag nog even langs :D

Ja hoe zuinig hij is vind ik niet zo belangrijk. zal het wel een keer bekijken. Het gaat mij om de trekkracht voor de caravan. Zuinig zal hij dan zeker niet zijn :D
 

joergarms

Senior Member
Ga je m inclusief caravan inrijden naar Frankrijk?
Hopelijk niet vanaf de nulstand op de totaalteller? Want dat is niet de beste manier om een motor goed in te rijden. Probeer er toch op z'n minst 2000km solo mee te rijden.

In ieder geval, veel plezier ermee!!
 
kenteken is bekend
hij is verzekerd
morgen 09.00 uur krijg ik een belletje of de kentekenplaten binnen zijn

en als die binnen zijn :489::489::489:
 
Hij staat voor de deur.............

De eerste kilometers zijn gereden en wat rijdt dat heerlijk. Soepel, krachtig en comfortabel over twee weekjes naar Frankrijk
 
Zo net terug van een week frankrijk en de eerste 2500 kilomteres zitten erop. Ben zeer tevreden over het rijden en prestaties van de Yeti
 

Bijlagen

  • P1000374.jpg
    P1000374.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 124
  • P1000503.jpg
    P1000503.jpg
    10,9 KB · Weergaven: 103

Gieliovd

Forumguru
Brommers mee zie ik! Wat is het? Een Dominator of wat?

En trouwens.... sneeuw, vorige week???? Oei, oei... en ik moet woensdag naar Noord Italië toe door de bergen :)
 
Zo de eerste 3000km staan erop.
Vanmiddag even tot de max geaccelereerd .........gaat toch wel aardig vooruit :D

Iets minder is dat iemand met een scherp voorwerp van voor tot achter een diepe kras heeft gemaakt.:biggthumpdown:
 

cvegreen

Forumguru
Oei , iemand ie jaloers is op jou auto omdat die zo geen mooie yeti kan kopen . Dat is zo laag bij de grond he en extreem balen voor jou natuurlijk , omdat je de kosten voor het herstellen zelf gaat moeten ophoesten .
 
Na 5 duizen kilometer de spatlappen besteld. na een was beurt is hij toch wel erg snel vies. De voorband gooit precies het vuil langs de auto omhoog.
 
Bovenaan Onderaan