Yeti 1.4 op LPG

Hallo jonbongoofy, afgelopen vrijdag was het weer zover. De servicebeurt van de gasinstallatie.
Aangezien ik geen verstand heb van dat alles en ook niet zo handig ben moet ik het laten uitvoeren.:(
De filter kost €25,00 ex BTW, lektest enz. wordt uitgevoerd en injectorcare van prins wordt nog toegevoegd. Montage € 50,00 ex BTW. Je ziet dat het flink aantikt.:angry: alles bij elkaar €138.
 

jonbongoofy

Forumguru
@Luigi1960 wat een prijzen. Ik ben denk ik net zo handig als jij, moest het ook altijd laten doen. Deed het in eerste instantie bij mijn gasinbouwer en later bij een bekende inbouwer hier in Wezep. Was in beide gevallen hoogstens 10 minuten werk. Injectorcare is voor het klepsmeersysteem? Die had ik er dan weer niet opzitten en gooide elke tankbeurt benzine wat klepsmeerspul in de tank. Moet dat filter van jou ook om de 20000km worden vervangen?
 
@jonbongoofy, de prijzen zijn inderdaad behoorlijk:mad: maar is één keer per jaar, elke 25000 km, dus dat kan er nog vanaf. De injectorcare is voor de vervuiling van de injectoren tegen te gaan. Is ook maar één keer per 25000.
Rij jij nog steeds op gas?
 
Bovenaan Onderaan