Yeti 1.2 Elegance besteld...en opgehaald!

corsaar

Senior Member
Mooi nog slechts een week kensai. Erg nieuwsgierig ben ik naar het effect van de banden (geluid) van 225/50R17 Dunlop banden die stil zijn hebben een kleinere afmeting.
Stille banden van Dunlop banden zijn:

  • 195/65 R15 91H SP Sport 01
  • 195/65 R15 91H SP Sport 200 E
  • 205/60 R16 92H SP Winter Sport M3
  • 205/55 R16 91H SP Winter Sport 3D
  • 205/55 R16 91H SP Winter Sport M3
 

Tallguy

Forumguru
Het zijn vlgs mijn SP SPort 01 banden. IK kijk vanmiddag nog wel even als ik toch bij de dealer moet zijn.

EDIT: Ja, het zijn de 01 banden.
 
He dat is even mazzel hebben; je hoopte op eind april en.....het is eind april geworden! Gefeliciteerd met je mooie Yeti! Veel plezier ermee.
 

pen

Lid
hoi Kensei, Proficiat!! De zwarte yeti vind ik mooi!! Heb zelf de brilliant silver, ook met dunlop Sp 1 banden, na 6000km een goede band en horen doe ik ze niet! Nu na 6 000km, komt de 1.2 tsi goed los, en trekt ie goed. ( in vergelijking met de Roomster 1.9 tdi. Het verbruik is nu 6.8 liter/100km.
________________________________________________________________
Voorheen Roomster 1.9 tdi, nu Yeti 1.2 tsi brilliant silver,Spitzberg 17 velgen, pano.-dak trekhaak.

_________________________________________________________
 

Tallguy

Forumguru
nog 2 nachtjes slapen :grin:
Om 10:00u de Yeti ophalen en 's middags om 15:15u de O2 inleveren.
Zag 'm gisteren al binnen staan in de werkplaats, spatlappen zaten er al onder (ziet er goed uit btw) en vlgs mij zag ik de Brodit ook al zitten.
 

corsaar

Senior Member
jaja nog twee nachtjes slapen dan ben ik jarig,
maar nog geen Yeti ook op 6 maart besteld dezelfde dag als meneer
Kensei, dat was toch mooi geweest, maar er moet nog aan begonnen worden.
Jaloers ? nee hoor (martelaren en apostellen)
 
He Kensei, als het goed is heb je je YETI vanmorgen opgehaald, wanneer
volgen de foto's?

veel rijplezier toegewenst.
 

Tallguy

Forumguru
Nou, ik heb vandaag mijn Yeti opgehaald. Ondertussen 100km ermee gereden en wat een heerlijke auto zeg! Die 1.2 bevalt prima (dat wist ik al nav wat proefritjes).

Heb net de 1e van 6 CD's in de wisselaar gefrummeld, gaat ook makkelijk en wijst zichzelf. Zenders opzoeken en programeren idem.
De spatlappen houden de zijkanten (tot nu toe) goed schoon. Eens zien wat er bij de 1e de beste regenbui gebeurd aan de zij- en achterkant qua viezigheid.
Bij de Elegance (weet niet of dat bij alle Yeti's het geval is) zit een zakje met alle versies van die netjes voor in de achterbak. Erg handig!




full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg
 

Tallguy

Forumguru
De O2 is ingeleverd. De inname-man vond 'm er erg mooi en goed onderhouden uitzien en zij letterlijk "Oh, die zou ik zo prive kopen!" Altijd leuk te horen. Wel een vreemd gezicht en gevoel als je iemand met je trouwe bakkie weg ziet rijden waar ik 4 jaar in heb gereden. Beetje afscheid nemen dus ...
farewell.gif


Oud en nieuw nog 1x naast elkaar

full.jpg


full.jpg
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie wagen! Leuk om ze zo naast elkaar te zien, maar 't zal inderdaad wel raar zijn om ineens je auto kwijt te zijn!
 

snel

Actief lid
gefeliciteerd met je nieuwe wagen
hopelijk ben je net zo tevreden als ik met mijn yeti 1.8tsi
zien je op meting ?
 

Tallguy

Forumguru
In 1e instantie niet op de meeting, maar..er zijn wat ontwikkelingen waardoor het misschien kan veranderen. Zag echter dat de meeting erg vol is, maar ja...een modje kan daar natuurlijk niet zomaar ontbreken haha :grin: geintje.
Ik zie dus nog wel of ik de 8e wel of niet kan komen.


EDIT: Ik heb trouwens een foto group aangemaakt om pics van je Yeti in te zetten. Misschien leuk idee?

EDIT2: Trouwens wel echt gaaf, dat visionplus pakket. Dubbele zonnekleppen, verwarmde ruitensproeiers, meedraaiende Xenon koplampen, bochtverlichting, dimmende buitenspiegel(s). Als je het kan/wil betalen echt een aanrader!
 

EdK

Forumguru
Ten eerste gefeliciteerd met de Yeti.
Wel met een beetje massel kun je vanavond al je eerste proefrit in de regen rijden en het resultaat van de spatlappen bekijken.
En de velgkeuze vind ik persoonlijk ook erg mooie keuze bij deze wagen !
 
Bovenaan Onderaan