Yeti 1.2 Elegance besteld...en opgehaald!

Tallguy

Forumguru
Zo...vandaag is de kogel door de kerk gegaan en is de bestelling (via lease/werkgever) de deur uit voor:

Yeti 1.2 Elegance
Kleur: Pearl Black
Toevoegingen: Vision pakket (Xenon met daglicht en cornerlighting) en PDC aan de voorkant
Verandering: Upgrade van de 17" Dolomite velgen naar de 17" Spitzbergvelgen
Carkit: Kufatec Fiscon Basic, maar die gaat iemand anders inbouwen.

Zo moet hij eruit komen te zien:
attachment.php


Dealer moet uit mijn huidige O2 het volgende nog doen:
* Overbouwen Brodit GSM houder
* Uitbouwen Parrot 3000Evo carkit (dit ik te koop zal gaan aanbieden)
* Uitbouwen huidige Pioneer DEH-P 5800MP radio (die komt ook in de verkoop)
* Terugwisselen zwarte centerconsole (heb nu aluminium en die gaat ook in de verkoop)

Ben alleen nog benieuwd naar het soort banden waar de 17" velgen op geleverd worden. Zijn er al mensen die steen en been klagen over een bepaald merk/type? Dat was 4 jaar geleden met de Bridgestone Potenza's nl wel het geval. Heb nu Michelin PilotSport SP2 en die zijn erg prettig!

Ook geen diesel meer (heb nu 2.0TDI). Dit omdat ik nog <32000km p/j verwacht te blijven. De 1.8 was geen optie (meer) vanwege het energie-label (mocht dus niet meer van werkgever).

ASS autostoel moet tzt ook nog omgebouwd worden, want er gaat niks boven een op maat gemaakte autostoel :xyxthumbs:

De paperassen gaan dit weekend ingevuld en digitaal naar mijn werkgever en dan is het wachten.
 

Tallguy

Forumguru
Volgens dealer zo'n 6-7 weken. Ik heb uiteraard nog wel werkgever en leasemij die ertussen zitten, maar...met een beetje mazzel eind april?
De Yeti mag toch niet voor 20-4 geleverd worden van de lease.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Na lang wikken en wegen is het een mooie wagen geworden :xyxthumbs:

En deze wagen is dan niet te bewonderen op de meeting..................
 

Roel

Lid
Mooie auto en in de goede kleur! Gefeleciteerd.
Jammer dat de 1.4 net te laat komt?
 

Tallguy

Forumguru
Zo....de mail naar mijn werkgever met alle gescande papieren paperassen is net verzonden, kunnen ze maandag er meteen mee aan de slag ;)

De 1.4 komt pas oktober/november en dat is te laat..mijn huidige auto wordt max 6mnd verlengd en zelf vind ik het ook niet echt nodig een 1.4 te rijden. De 1.2 beviel prima en ik wil ook niet te lang wachten.
M'n rugproblemen zijn helaas toch ook aan het toenemen en een hogere zit (in de Yeti) is beter.

Dat ik niet bij de meeting ben is jammer ja...kan je 'm niet verzetten? :D

Het gaat me trouwens, in tegenstelling tot mijn huidge O2, zo'n 60eur netto in de maand (postitief) schelen...ook niet verkeerd op een leasetijd van 4 jaar.
Heb dan wederom een Elegance met alles erop en eraan....what more can I ask? :xyxthumbs:

Kan ik dan ook eindelijk de belettering erop plakken die Octavia_II vorig jaar heeft geregeld. Wilde dat niet doen op een auto die toch na een paar maanden alsnog ingeleverd zou worden...dan krijg je de letters misschien niet meer netjes terug. Liever in 1x goed.

Ik zie wel dat ik een andere Brodit Proclip moet bestellen, dus mijn huidige komt tzt ook in de verkoop.
 

cvegreen

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelling van je yeti kensei .
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezierige kilometers in kunnen maken. Ook zo'n last van je rug man . Hier ook regelmatig naar de kraker of een ontstekings remmer + spierverslapper + iets voor mijn maag om die pillen te kunnen verdragen . Een kuur van een week. Hernia geraakt maar niet helemaal weg hier . Ik let ook op waar ik rij met mijn scooter , dat ik de grootste putten ben bulten vermijd . Sorry voor het off topic
 

Falcon

Donateur
Belettering heeft Octavia_II geregeld hoor! :D..

Hele mooie auto! Precies zoals ik hem ook zou willen bestellen ;)... maar goed dat zeg ik ook over de O2 FL .. :)

Mocht je nog ruimte over hebben in je budget...mag ik je nog de volgende site aanraden voor net dat extra styling aan de buitenkant? http://www.cobra-style.nl/index.php

Erg leuke kleine styling veranderingen voor de Yeti.

Bijvoorbeeld (wist even de code niet meer om hem te verkleinen):

SKO1012.jpg
 

YeMii

Senior Member
Gefeliciteerd, mooie keuze en veel veilige kilometers toegewenst. Van deze uitvoering(1.2 TSI) ga je geen spijt krijgen.
 

Tallguy

Forumguru
Afgelopen vrijdag mailtje van dealer: bestelling via de lease is erdoor en hij heeft 'm nu besteld.
Ik krijg nog te horen wat de levertijd is..ik gok op 7 weken dus...eind april zou eht zover moeten zijn :worshippy:
 

corsaar

Senior Member
Yeti Elegance DSG 7 Platin gray pdc voor en achter park assistent.
Op 6 maart besteld levertijd 13 weken, maar nu eindelijk wat meer duidelijkheid.
In productie in week 18 aflevering in week 21 de week na pinsteren dus.
Als ik het forum goed volg lopen de levertijden langzaam op.
 

cvegreen

Forumguru
Oeps , ik dacht dat de bestelling al de deur uit was . Nu ja dan begint het lange wachten wel voor u . Ik moet wel zeggen dat de foto in je start topic er prachtig uit ziet . Ga je gelijk op die foto ook die donker getinte ramen achter hebben ? Indien ja , dat maakt het plaatje echt wel compleet . Heel mooie auto , maar mijn vrouw vind hem maar niets .
 

Tallguy

Forumguru
Bericht vandaag van de leasemij ontvangen: auto is dus besteld en zij verwachten week 22 als levering. Ik hoop uiteraard stiekum dat het eerder is...laten we zeggen...eind april :winkie:
 

Tallguy

Forumguru
De auto is binnen bij de dealer :cheer:
Stond naast een andere Yeti, ook in het zwart, ook een Elegance, ook met Visionplus pakket, maar het was een TDI (5-bak). Iemand van het forum hier die er een heeft besteld bij Jawes in Ede?

pics (van GSM dus niet superdoeper kwaliteit)
full.jpg


De achterste van de twee is de mijne
full.jpg


full.jpg


Mijn huidige O2 gaat donderdag voor de APK, dan halen ze gelijk wat zaken eruit en bouwen ze de Brodit over naar de Yeti.
Met wat mazzel (hoop ik) heb ik de Yeti komend weekend(?)

Spatlappen ook besteld vanochtend nav de pics van Erkens.
 

corsaar

Senior Member
Mooi Kensai , goede vooruitzichten, er zit nogal verschil in de levertijden, ik heb mijn yeti op dezelfde dag besteld als jij, maar daar moet nog aan begonnen worden (Productie week 18) ook een elegance alleen de kleur is anders. goeie foto,s van de twee uitvoeringen de ene met spitzberg velgen en de andere met annepurna.
Annepurna heb ik besteld maar de twijfel blijft ze zijn beide mooi.
affijn met een weekje ben jij de man in bones, ik wacht nog wel een week of 3
groeten en succes.
PS welk merk banden zitten erom ?
 
Bovenaan Onderaan