Yes! Gekocht: OII Elegance Business line 1.2TSI DSG-7

Michel

Forumguru
@Maarten: met die 8 speakers heb je, naar mijn bescheiden mening, een uitstekend geluid aan boord.

Maarten

Forumguru
Zojuist een enigszins teleurstellende mail gehad...met name omdat ik me erg gefocust had op de afleverdatum 7 mei. Van de andere kant ben ik blij dat alles tip top in orde wordt gemaakt...

Hoi Maarten,

Ik moet helaas de aflevering uitstellen......

Het blijkt dat de distributieketting toch vervangen moet worden en vanochtend is de Columbus vastgelopen bij het updaten. Deze moet waarschijnlijk vervangen worden. Dan is er ook nog een systeemupdate die uitgevoerd moet worden op de turbo. De collega die deze werkzaamheden bij ons doet is er pas maandag weer. De lijst is verder goed gegaan en bijna alles is nu uitgevoerd. Het deukje is er uit en de auto is weer nieuw.....

Sorry voor het ongemak! We hebben nog even contact over de nieuwe afleverdatum. Ik denk dat dit donderdagavond zal worden bijvoorbeeld.

Met vriendelijke groet,

hemi24

Forumguru
Heb geduld Maarten! Beter nu even iets langer wachten, dan dat je later steeds terug moet om de punten individueel op te lossen als ze de kop opsteken!

Ridley

Forumguru
Idd, super dat ze aangeven wat er ook nog moet gebeuren ipv met een of ander smoesje te komen. Straks heb je echt een NIEUWE tweedehandse!

Klinkt als een goede verkoper Maarten! Ik sluit me bij de anderen aan; beter eerst alles goed voor elkaar dan later terug moeten komen. Voor wat betreft deze opstelling en service kan ik alleen maar mededelen dat ik dezelfde ervaringen heb. De verkoper met wie ik contact heb doet écht zijn best om alles goed te regelen! Gewoon super! Daar kunnen ze bij VW aan de overkant van de straat bij S-Point nog wel iets van leren....

Ow ja; klinkt als een mooie wagen waar je veel (rij)plezier aan zult beleven!

Kensel

Forumguru
Ziet er goed uit! Nog even volhouden, maar dan heb je ook zeker wat! :)
Voor je het weet is het zover..

Maarten

Forumguru
Nu zeker!

Donderdag 10-05-2012 om 11:00 uur staat hij glimmend op ons te wachten bij Spoint te Amsterdam!

Maarten

Forumguru
Thanks. In ieder geval een lekker ritje Amsterdam richting Breda!
Daarna voor de deur even spelen met alle 'gadgets'...

jalex_h

Forumguru
Regen = file = extra veel tijd om in je auto te zitten :tongue:

In ieder geval, hoe dan ook, geniet ervan!

Gegroet,

Maarten

Forumguru
Auto opgeruimd en leeg? Check.
Kentekenpapieren compleet? Check.
Alle sleutels? Check.
Onderhoudsboekjes etcetera? Check.
Contanten? Check.

Dan zijn we klaar om naar Spoint te gaan! :cool:

Kensel

Forumguru
Veel plezier!
Geniet van je laatste ritje in de oude en vooral van je eerste echte rit in de nieuwe ;)
Maarre.. wel voorzichtig genieten hea :)

Bovenaan Onderaan