Yes! Gekocht: OII Elegance Business line 1.2TSI DSG-7

Maarten

Forumguru
Ja, ja, het is eindelijk gelukt. Ik heb mijn droomauto gevonden! Bij Spoint Amsterdam heb ik mijn nieuwe tweedehands auto gevonden!
Het is een zwarte Octavia II Élégance Businessline 1.2 TSI DSG-7 full options geworden!

Ik ben enorm in mijn nopjes! Vandaag de knoop doorgehakt en via de digitale snelweg de contracten getekend!

Hieronder een foto van de nieuwe aanwinst, gemaakt na de proefrit van afgelopen zaterdag. Nu hopen dat ik hem snel mag ophalen!

OII 2010.jpg

deusjevo

Forumguru
Lijkt wel errug op die van mij dus mooie kar! :worshippy:
Vergeet je niet de paaseieren eruit te halen....:grin:

hemi24

Forumguru
Maarten, van harte met deze mooie aanwinst!!!
En alvast veel plezier met de bijpassende winterbanden! :xyxthumbs:

Maarten

Forumguru
Zojuist de afleverafspraak met de dealer gemaakt. Door een vakantie moet ik nog geduld hebben tot 7 mei...maar dan heb ik hem ook echt!

HBos

Lid
Hoi Maarten, 7 Mei dat is nog lang wachten, maar ja het begeren is leuker als het hebben, toch?!:laugh:
verder mooie wagen met veel opties
Zal je veel plezier mee hebben denk ik. Mij bevalt de dit type in ieder geval goed.
gr. Hans

Buiten de velgen en de kleur is tie gelijk aan de mijne.........MOOI !!! :aangenaam:
Je schrijft als optie extra boxen ?? waar zitten die ?

Maarten

Forumguru
Ik heb me laten vertellen dat hij voorzien is van extra speakers. 8 in totaal. In neem aan voor en achter.

Michel

Forumguru
@ Maarten: gefeliciteerd met de komende aanwinst. Een voor mij bekende locatie, want ik heb bij S-Point in de afgelopen 10 jaar al drie Skoda's in ontvangst mogen nemen (2 * Fabia + mijn huidige Octavia). De Elegance en Elegance Business uitvoeringen van de Octavia zijn standaard al voorzien van 8 speakers (2 speakers per portier), dus het is geen extra optie/accessoire bovenop deze uitvoeringen.

Maarten

Forumguru
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Hij zal me dan wel verteld hebben dat er 8 speakers inzitten, wat ik onthouden heb als extra...
Klinkt volgens mij wel prima!

Waarom duurt wachten zo lang...

Bovenaan Onderaan