Xenon verlichting op de greenline

Wasmachineman

Forumguru
En die sproei-installatie bouw je jammer genoeg niet zo in...jammer!!
Anders had ik hetzelfde gedaan met een O2 Greenline waarschijnlijk. Ik wil ook persé Xenon omdat het fijner rijdt 's nachts.
 

corsaar

Senior Member
Nergens in het instructieboekje staat een afbeelding van de voorzijde
van de auto b.v waar de ronde lampen voor zijn en die andere gevallen
die de auto funcioneel opzieren. Die koplampsproeiers zitten volgens mij
onder die vierkante klepjes. Maar als ik sproei zit ik achter het stuur.
Eerst dacht ik zitten er sleepogen achter het klepje. Hoe dom kan je zijn.
Heel dom dus. Ik zou dus achteraf wel Xenon in kunnen bouwen ?
 

Wasmachineman

Forumguru
Het kan ook zijn dat er alleen kapjes zitten. Dat de auto dus wel voorbereid is. Je hebt ook nog automatischelichtbundelhoogteverstelling nodig ! Nu heb je nog een schijfje waar je aan moet draaien om de koplampen bij te stellen als de kofferbak vol zit met bakstenen...:1884:
 

FvElswijk

Nieuw lid
Maarten, gewoon proberen en je eigen conclusies trekken. Als je het mooi vindt en anderen er geen last van hebben, heb je toch een super toevoeging aan jouw (toch al complete) Fabia? Ik zou graag een foto zien, als je ze erin hebt zitten.

Nog even een tip; let je erop dat je een iets duurder setje koopt, zodat je niet constant foutmeldingen op je boardcomputer krijgt.?(Eentje die op een auto met Can-bus aangesloten kan worden).
 

Wasmachineman

Forumguru
Precies, mijn antwoord was niet compleet! :blush:
Je moet naast de automatischelichtbundelhoogteverstelling ook nog leidingen trekken voor de sproei-installatie. Het kapje zit er op voor de "show"?
 
@maartenvansoest

Volgens het youtube filmpje inderdaad wel goed licht ja, mag ik vragen wat je voor zo'n setje moet betalen?
 
Bovenaan Onderaan