Wrappen van grill en dakrails (info en foto's)

Kiko

Actief lid
Beste forum genoten,

Aangezien ik mijn kodiaq will gaan verlossen van het chroom werk (grill en dakrails wrappen in zwart) wil ik vragen naar jullie ervaringen en tips bij wie ik het kan laten doen (kom zelf uit de regio zuid holland maar vind een stukje rijden geen probleem). Ik heb ooit mijn seat leon laten wrappen en werd eng van het kleine mesje waar mee gesneden werd (incl de lichte lakschade).

Ben er nog niet uit of dit mat of glans zwart wordt en zodoende zijn voorbeelden welkom.

Ben in ieder gebal het hele forum afgelopen en hier en daar wordt hier over gesproken maar leek me leuk dit in een topic te verzamelen.
 

MennoW

Forumguru
Ik ben benieuwd.
Heb ook wel e.e.a. op mn verlanglijstje.

Zie bij sommige wrappers dat ze Knifeless tape gebruiken van 3M
Daarmee kan je de folie snijden zonder mes. Dat zou ook mijn voorkeur hebben.

Meest nieuwsgierig ben ik naar iemand die de raamlijsten kan en wil wrappen.
 

CDK

Forumguru
84509703a9506e6349b7285d21ca550c.jpg


Hier heb ik het laten doen, naar volle tevredenheid overigens :jaja:
Jeroen werkt ook bij klanten op locatie als inhuurkracht en doet daar in overleg ook eigen klanten. Zo werkt hij met regelmaat ook in Nieuwegein, ligt lekker centraal gelegen, dus misschien is het een optie voor je. Mijn auto is compleet gewrapt. Alle chroomdelen zwart en alle gelakte delen in een transparant matte lakbeschermingsfolie.

04d55f4074f47844d25836d2e8856b09.jpg


9e892210663fe6df5feb7746eff1013c.jpg


e53c11b05880018ebd9277cc7955cabe.jpg


52fe0281f852d3a2750b07f74efd6679.jpg
 

MennoW

Forumguru
Als iemand ergens een prijs heeft voor het “ont chromen” van een Kodiaq deel dat dan even hier.
 

Dannydude85

Forumguru
Ik heb mijn auto in Oosterhout laten doen bij Klaassen windowfilm. Ook een hele goede. Volgens mij was ik toen net iets onder de €300 kwijt voor al het Chrome behalve de logo’s.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skodiak

Senior Member
Ik heb mijn auto in Oosterhout laten doen bij Klaassen windowfilm. Ook een hele goede. Volgens mij was ik toen net iets onder de €300 kwijt voor al het Chrome behalve de logo’s.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Foto’s?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

CBreedijk

Donateur
ik heb mijn raamlijsten laten wrappen bij de blindeerkoning in Delft.
voordeel, ook tot ver in de avond en in t weekend kun je daar terecht.
________________________________
Het wrappen van de grill is 100 euro
(ik heb een MonteCarlo zwarte grill gemonteerd, en heb er nog 1 liggen thuis)

De dak rails voor beide kanten is 200 euro.

De Chrome lijsten rondom de ruiten zijn 250 euro.

Achterlichten smoken is 120 euro, reflectoren zijn 20 euro.

blinderen ruiten, achter "alles" 285
voorportieren 120
__________________________________

ik wil ook nog steeds wel mn dakrails laten doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kiko

KodiaqW

Senior Member
Wellicht een beetje off-topic (maar om er nou een nieuw topic voor te openen...): zijn er ook mensen met ervaringen met het laten tinten van de ramen in het noorden van het land? Nog tips voor goede bedrijven?
 

Hakar

Donateur
Waar in het noorden van het land.
Den Helder of Oudeschip (postcode 9984) maakt nogal een verschil.
 

Hakar

Donateur
Xwrap aan de Koldingweg heb ik van horen zeggen schijnt wel goed werk te leveren.

Zelf goede ervaringen met Sticker direct in Leeuwarden.
 

MennoW

Forumguru
Wellicht een beetje off-topic (maar om er nou een nieuw topic voor te openen...): zijn er ook mensen met ervaringen met het laten tinten van de ramen in het noorden van het land? Nog tips voor goede bedrijven?
Ruitblinderen.nl in Gorredijk.
Heb ik hele goede ervaring mee.
Hebben mij Superb ook gedaan en zullen de Kodiaq straks ook doen.
Alle dealers en handelaren in de omgeving gaan er ook heen.
Ze demonteren zelfs de portierramen voor perfecte afwerking. Luchtranden zal je bij hun niet tegenkomen.
 
Bovenaan Onderaan