Wrappen van grill en dakrails (info en foto's)

KodiaqW

Senior Member
En dat is nu juist iets wat ik niet wil, want het kán namelijk ook netjes zonder demontage en mét levenslange garantie.

Zonder demontage voelt idd iets beter, aangezien het een leaseauto betreft. Sowieso moet e.e.a. er over 4 jaar weer af gehaald kunnen worden als ik de auto inlever.
 

Kiko

Actief lid
Heb je de grill zelf gemonteerd?

ik heb mijn raamlijsten laten wrappen bij de blindeerkoning in Delft.
voordeel, ook tot ver in de avond en in t weekend kun je daar terecht.
________________________________
Het wrappen van de grill is 100 euro
(ik heb een MonteCarlo zwarte grill gemonteerd, en heb er nog 1 liggen thuis)

De dak rails voor beide kanten is 200 euro.

De Chrome lijsten rondom de ruiten zijn 250 euro.

Achterlichten smoken is 120 euro, reflectoren zijn 20 euro.

blinderen ruiten, achter "alles" 285
voorportieren 120
__________________________________

ik wil ook nog steeds wel mn dakrails laten doen.
 

Xavier234

Senior Member
heb zo pas de ganse topic van corné hier over wrappen gelezen en ombouw. super bak!!.
Zie wel hier in belgie kost een dit wrappen met xpel een 4000€ - 5000€ en de auto gewoon laten wrappen een 2500€ is daar zo veel verschil in de kwaliteit? Ntuurlijk de dakrails en grill minder. Maar bij sportline zijn deze al in zwart. Is de grill van superskoda dan ggen optie ipv wrappen. lees hier en daar dat je toch een paar kleine krassen van het mesje hebt bij het wrappen, als je deze later zou verwijderen zie je deze.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
heb zo pas de ganse topic van corné hier over wrappen gelezen en ombouw. super bak!!.
Zie wel hier in belgie kost een dit wrappen met xpel een 4000€ - 5000€ en de auto gewoon laten wrappen een 2500€ is daar zo veel verschil in de kwaliteit?
Xpel is een transparante en zelfhelende folie. Gewone wrapfolie is extreem krasgevoelig.
 

leon-cupra

Forumguru
Zag daar overlaatst een filmpje op youtube waar ze het verschil van dikte meten tussen een wrap en een beschermfolie. Zat een verschil op van 4-5mm. Plus dat een Xpell uiteraard "zelfhelend" is.
 

ertromp

Forumguru
Toch wel nieuwsgierig wat nu de werkelijke dikte van xpel is want 4 tot 5mm of 4 tot 5x zo dik leek me echt onwaarschijnlijk ben ik eens gaan kijken op hun website in de technical data. Je komt nog niet eens aan de 0,27mm voor de Ultimate XPEL folie en een 0,11mm voor een folie van 3M.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MennoW

Forumguru
4-5 mm, wat is dat een flexibel pantser? Misschien wat voor een Leopard tank?
0,04mm verschil is aannemelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
De afgebeelde beer is trouwens een Kodiak Beer, voor de gelijkenis kracht bij te zetten. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan