Worthersee 2K14

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
M'n neef is daar ook. Heeft z'n eigen Golf 1 cabrio niet mee maar er zijn er wel een aantal van het www.golfcabrio.com die wel hun wheels mee hebben. Mijn neef is mee met een vriend in een Porsche 911 Targa (kenteken beginnend met TP-RV) als ik het zo van zijn foto's op Facebook af weet te lezen.

10277656_10202097650434965_7528520238925995194_n.jpg

1604513_10202103777148129_2967571682099891_n.jpg
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
"jouw" foto is nochtans op exact dezelfde plek genomen als de eerste foto ;)

dus zal wel iets met een fotofilterachtige app gebeurd zijn vermoed ik.. camber ga je niet zo even op de tarmac daar gaan bijregelen me dunkt :D
Heeft ook iets te maken met de vertekening van de gebruikte groothoeklens. Het maakt nogal verschil of je omhoog of naar beneden richt...
 

Antera

Donateur
de schade is aanzienlijk maar de motor heeft niks. Ze waren zo leuk om de auto op een trailer te zetten en savonds langs de sprint plekken te gaan om ff flink te klappen met de Schade auto. Was echt super.

In siefling word nog meer gesprint dna in de turbo kurve. Wij zijn daar veel te vinden en daar komen pas echt dikke auto's. Het wegdek is daar een en al rubber. Geen asfalt meet te zien. Omtrend het gevaar idd voor eventuele ongelukken met kijkers kan ik alleen beamen dat dit idd echt zo is en dan is het in Faak nog beter dan waar wij komen.

p.s. meer foto's op mijn facebook

https://www.facebook.com/mark.moerenhout
 

ertromp

Forumguru
Super mooi Mark @Antera de foto's :thumbsup: Leuk dat je ze deelt en het lijkt mij een echt leuke meeting om eens te zien. Mooiste plaatje vind ik trouwens wel de laatste: de Benz :bloos:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan