Worthersee 2K14

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkkroneman

Forumguru
Ik ga sowieso volgend jaar! Ook samen met een goede vriend van mij, wellicht leuk om idd met een groepje ook van hier te gaan! :D
 

Blackokkie2

Forumguru
I.p.v. een meeting-dag een meeting-week am Worthersee. Hmmm, ik zie het wel voor me, op een camping(:maakmegek:), 1 grote groepstent voor de catering en gezellig samen zijn met allemaal tentjes eromheen voor het slapen, tentjes van elkaar gescheiden door de auto's.
 

eddiea

Forumguru
Ik denk dat die camber ook speciaal voor de Wörthersee Show aanwezig is ;) of het is fotosoep ;)

Als de auto max plat ligt trekken de wielen altijd iets camber. Rijdend heb ik wel wat maar niet overdreven. Het past achter allemaal maar net ;).

Was weer een prima weekje en kijk nu al weer uit naar volgend jaar. Ook weer een hoop inspiratie opgedaan :D. Volgend jaar maar is proberen iets sneller de berg op te komen :yeehaa:.
 

eddiea

Forumguru
Mooie plaatjes Mark !
Heb je van sommige nog meer?
Bijv. Porsche 964 en de skoda superbs


Dit was de Porsche van een maat van me waar ik samen mee am see was.

409498684.jpg
 

ertromp

Forumguru
De Roomster lijkt wel gewrapt? Toch super als je de auto zo een eigen stijl meegeeft :thumbsup:
Zijn er nog aan te raden dagen gaan wanneer je er beslist moet zijn en zijn er ook bepaalde activiteiten op dagen?

Nog overnachtingsadressen die aan te raden zijn aan de Worthersee?
 

Der Einser

Forumguru
Als je voor de eerste keer gaat naar worthersee moet je er een aantal dagen voor en een aantal dagen tijdens het officiële evenement zijn.
De meest "ervaren" worthersee gangers zijn er altijd ruim 1 a 2 weken van tevoren en gaan al voor het evenement weer terug naar huis.
Bestemmingen (hotels/ gasthof/ campings) rond worthersee zijn er zat! Alleen moet je wel al een jaar van tevoren boeken want het zit meestal nokkie vol.

Er is ook een up-coming evenement in Italië (SoGa)
Aan het gardameer. Ook wel de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:

eddiea

Forumguru
De week voor het evenement hoef je al niet meer te gaan. Was afgelopen week bijna uitgestorven. Ook nu tijdens het evenement is het rustiger dan ooit.
Slaapplekken zijn er zat alleen de verzamel hotels waar groepen al jaren samen bivakkeren zitten vol. De bordjes zimmer frei heb ik vorige week zat gezien.
SoGa is alleen op selectie en kan je niet zo maar ff heen met je wagen. SoGa is echter maar een tweedaags evenement.
 

Antera

Donateur
November/December de maand dat je geboekt moet hebben. Ik ga altijd "the week before" dan zijn de echte dikke auto's er . Zoals je hebt kunnen volgen misschien is het nu de week van het evenement niet erg druk.

Maar als er liefhebbers zijn die volgend jaar gezamelijk in een pension zouden willen zitten dan hoor ik dit graag en wil ik best eens kijken of en waar we eventueel zouden kunnen gaan zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan