Worthersee 2K14

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddiea

Forumguru
Jullie hebben echt niks te vertellen thuis he! De mijne vindt het ook lang maar gunt het me wel. De kids vinden facetimen geweldig en het warme welkom na een paar dagen is niet met woorden te omschrijven. Ik zorg wel dat ik nog een paar dagen thuis ben voor ik weer ga werken. En een weekje met de mannen is altijd leuk!
 

ertromp

Forumguru
Mijn vrouw heeft na zoveel jaar huwelijk als ik een week op stap ben geweest zoiets van ben je nu al terug.
Ten tijde dat m´n kinderen klein waren had ik uitzendingen van 3 t-m 6 maanden. Was trouwens niet altijd even leuk en prettig want je mist dan echt de leuke zaken zoals de eerste woordjes en lopen en noem het maar op.

Laat maar komen Worthersee 2015! M'n zwager en ik hebben de tas al klaar staan. En veel plezier voor degenen die nu gaan en een veilige reis natuurlijk :D
 

Antera

Donateur
Ik snap dat wel het niet weg willen van thuis voor zo lang maar moet zelf ook wel bekennen dat ik het ook niet leuk vind alleen te gaan en de vrouw ook niet zo, Maar daarintegen komt dat zeker goed en elkaar na een weekje afwezigheid weer zien is niet verkeerd voor die ene keer dit jaar.

Maar goed de week is zo voorbij. Tassen staan ook hier al gepakt. Auto volgend weekend aan de beurt en dan zjn we er klaar voor
 

Dirkmk1

Senior Member
Ik ga wel even een ochtend of middagje op en neer rijden naar der See. Mag zoonlief vanaf de bijrijdersstoel auto's kijken. Waarschijnlijk vrijdag 30 mei, lekker mijn ogen uitkijken naar de diversen soorten mensen en hun auto's ;)
 

Dirkmk1

Senior Member
In het altijd mooie Breda!

We maken met een paar maatjes elk jaar een roadtrip richting de W'see tijdens het werkelijk evenement. Heerlijk mensen en auto's kijken en niet te vergeten genieten van Karinthië!!
Dit jaar ging dat jammer genoeg niet omdat ik aansluitend een bruiloft heb in Italië waar ik met het gezin heen moet.

Dus aan die bruiloft een paar dagen vakantie extra geplakt met het gezin, en dat vakantie adres ligt ook in Karinthië op 50 minuten van Velden am Wörthersee. Dus vandaar even een ochtend of middag op en neer.

Goed geregeld :-)
 

ertromp

Forumguru
Dat is inderdaad goed geregeld! Maar ik zou dan prioriteiten stellen. Eerst de Wortherseemeeting en als er dan op de dag nog tijd vrij is wellicht effe naar die bruiloft :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan