Worthersee 2K14

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desperado

Forumguru
Niks moeilijks aan. In Ede komen allemaal leuke mensen met mooie Skoda's! En er is koffie met appelgebak EN SLAGROOM onderweg :tegek::dankje::D:yeehaa:
 

eddiea

Forumguru
Ik denk dat er in Oostenrijk tijdens de Worthersee heel wat meer Skoda's zijn dan tijdens de voorjaarsmeeting. Daar laat ik graag de koffie en het appelgebakje voor staan. En ja zelfs de slagroom kan me niet overhalen. Heerlijk al die te lage Skoda's met die veel te grote velgen en banden zonder lucht...... Geen discussies over hoeveel comfort een 16" bandje wel niet heeft maar allemaal gelijkgestemden.
 

CDK

Forumguru
is toch niet te vergelijken jongens, is van een totaal andere rangorde, maar so what? zo'n daagje is best grappig, vooral om de mensen achter de nick names te leren kennen! zelfs de najaars meet die na mijn actie van vorig jaar dit jaar weer reactie krijgt is niet te vergelijken met de voorjaars meet. zoveel mensen zoveel wensen, Wörthersee is voor een ander publiek en is een mega happening.
 

Antera

Donateur
ben er 5 jaar achter elkaar naartoe geweest en na 3 jaar afwezigheid moet ik toch echt weer. Wat je daar ziet zal je hier nooit zien. Maar goed ieder zijn ding. Oostenrijk is ook echt voor de liefhebber. Als VAG liefhebber moet je er een keer geweest zijn. En mij gaat het niet alleen om de looks maar ook om de auto's met dik vermogen
 

ertromp

Forumguru
Hardcore VAGger ben ik niet :bloos: Maar dat soort meetings vind ik geweldig!!! Met m'n zwager was ik dit jaar in Essen op de motorshow en alle info die we daar al kregen over de meeting in Oostenrijk heeft ons super enthousiast gemaakt.
Zelf ben ik meer Mercedes classic aanhanger (zoals enkelen bij mij thuis al hebben kunnen zien) en reis er de wereld (graag) voor over :D

Al moet ik zeggen dat ik moderne Mercedessen te duur vindt en niet altijd aansprekend en VAG bijvoorbeeld de nieuwe Seat Leon Cupra geweldig vind voor de prijs.
Hoog op m'n klassieker verlanglijst staat een Golf I het liefst een GTI met die mooie blokjes bekleding maar dan wel met mooie BBS'en en wat verlaagd :D
 

Desperado

Forumguru
Een oud collega van mij gaat er ook elk jaar heen. Ik ga liever naar Assen als ze wat op het circuit organiseren.
 

s-line

Forumguru
Als naar Worthersee gaat moet je wel met een aantal maatjes gaan, anders is er ook geen bal aan om daar alleen rond te lopen. Is natuurlijk nooit te vergelijken met een meeting in Nederland zelfs niet met MIVW. Maar ik zou er nu zeker geen week voor vrij meer nemen,dat gebruik ik liever om lekker met mijn gezin wat te gaan doen!
Ik ben er persoonlijk ook wel weer klaar mee na 1dag auto's kijken. Vroeger ging ik ook altijd de weekend's naar meetings zoals Baarlo,VW forum in Castrop-Rauxel,Vw mania in Hofstade ect. die tijd is voor mij nu echt wel een beetje over.:pieker:
Maar in ieder geval heel veel plezier!
 
Laatst bewerkt:

vw125

Forumguru
Ik ben tweemaal naar Worthersee geweest en moet zeggen dat de mooiste wagens er steeds voor het treffen zelf zijn.
De eerste keer zijn we een paar dagen voor het treffen aangekomen en tijdens het treffen terug vertrokken omdat het gewoon niet te houden was.
Veel dronkaards, onverantwoord weggedrag en verschillende vechtpartijen.
Het tweede jaar zijn we week ervoor al aangekomen en hebben we veel mooiere wagens gezien en was de sfeer veel aangenamer en de dag dat het treffen eigenlijk begon zijn we terug gekeerd naar huis.
Vond het steeds een mega evenement zeker s'avonds aan het tankstation.
 

Antera

Donateur
Flink onder de plak @Der Einser ??

Ik moest gaan ze word gek elk jaar dat ik zeur dat ik weer spijt heb dat ik niet gegaan ben :D

Over nu 2 weken zit ik al in oostenrijk zon beetje

rijden 17 mei om 05:30 uur hier weg :tegek:

volgende week nog remmen upgrade, onderhoudsbeurtje e, wielen balanceren, uitlijnen en alles even nalopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan