Witte vlekken Aluminium raamlijsten

skodaboy

Forumguru
hele zachte staalwol (000) krast ook niet op de chrome onderdelen..
ik gebruikt het bijna dagelijks om chrome onderdelen van wagens op te poetsen/blinken.. ;)
 

Yargo

Actief lid
op die website kun je ze online bestellen, maar ik neem wel een pot mee de volgende keer en dan mag je het testen. Ik zal deze week eens kijken of ik een filmpje kan maken met voor/na op de Superb.
Ben ik ook wel eens benieuwd naar! Zou inderdaad wel een oplossing kunnen zijn voor de plekken op de dakdragers van de Combi. Als je ze net gewassen hebben blinken ze mooi, maar zodra ze opdrogen zijn de plekken er weer...
 

Ramiz

Nieuw lid
Zojuist bij de dealer geweest. Valt niet onder de garantie. Volgens de dealer is een mogelijke oorzaak gebruik van sterk geconcentreerde alkalische schoonmaakmiddelen in de wasstraat. Polijsten of vervangen was de oplossing.

Het vreemde is dat de witte vlekken alleen zitten aan de bestuurderskant en niet aan de bijrijders kant. Tevens zitten de vlekken niet overal, alleen bij het achterraam en bij de spiegel!?

Ben na de dealer meteen naar de wasstraat gereden, zij gaven aan dat ze dit zelden hebben meegemaakt. En als het aan de gebruikte schoonmaakmiddelen zou liggen, zou het aan de beide kanten zitten. Wat enigszins sens maakt.

Dus helaas pech...
 

Pendragon

Forumguru
Helaas nog geen tijd gehad (moet ook het weekend werken) en nu regent het ook nog buiten :(
@Ramiz, ik zou hier niet meer akkoord gaan. Dit is echt een probleem en de dealer maakt zich er erg makkelijk vanaf. Dit mag gewoon niet gebeuren. De auto staat meestal ook buiten en er gaan zoveel auto's door de wasstraat, dan moet een leverancier hier rekening mee houden. Vervangen kost veel geld, weet ik zeker en daarom vind de dealer natuurlijk dat het niet onder garantie valt.
 

freddy 0

Nieuw lid
Zojuist bij de dealer geweest. Valt niet onder de garantie. Volgens de dealer is een mogelijke oorzaak gebruik van sterk geconcentreerde alkalische schoonmaakmiddelen in de wasstraat. Polijsten of vervangen was de oplossing.

Het vreemde is dat de witte vlekken alleen zitten aan de bestuurderskant en niet aan de bijrijders kant. Tevens zitten de vlekken niet overal, alleen bij het achterraam en bij de spiegel!?

Ben na de dealer meteen naar de wasstraat gereden, zij gaven aan dat ze dit zelden hebben meegemaakt. En als het aan de gebruikte schoonmaakmiddelen zou liggen, zou het aan de beide kanten zitten. Wat enigszins sens maakt.

Dus helaas pech...
In het slechtste geval je dealer en de eigenaar van de wasstraat en jij samen komen om hen te laten beslissen wie van hen er voor opdraait.(Heb ik ook ooit eens moeten doen toen ze elkaar de schuld gaven in een geschil over zonne panelen)
 

CDK

Forumguru
het makkelijkste is afschuiven en wijzen naar een ander...... :mad::mad::mad: ik zou het nooit maar dan ook nooit accepteren!
 
Bovenaan Onderaan