Winterslofjes met LM set

Niek_J

Forumguru
Zoals je had kunnen lezen; dat boeit mij niet. Is wellicht wel typisch Skoda bestuurder om als een boekhouder de autokosten te gaan berekenen. Veiligheid en weggedrag gaan mij voor.
.

Heeft helemaal niets met Skoda rijder of boekhouder te maken. Heeft er mee te maken dat jij zegt dat je € 1500 (lijkt me wel heel duur) voor een wintersetje uitgegeven hebt en dat die zijn centen over een jaar of 3 weer op zal leveren. Wilde je even uit die droom helpen want dan zal de markt naar verwachting nog weer kleiner zijn dan nu en hij is nu al bar slecht:D

Veel plezier met je wintersetje in elk geval!
 

leon-cupra

Forumguru
Geloof me de 2 hands winterbanden markt ligt helemaal op zijn gat. Heb 2 x een auto ingeruild en ze hadden zelfs liever de banden er niet bij en als ik ze kwijt wil dan maar gratis. Heb met heel veel pijn en moeite het setje voor € 30 kunnen verkopen.
Is ook een overaanbod é. Vroeger verkocht niemand iets tweedehands. Met de komst van allemaal die verkoopplatforms zijn er in het begin een gedeelte beginnen adverteren en kreeg je nog mooie prijzen. Nu adverteert iedereen. Krijg je uiteraard overaanbod en prijzen dalen.
 

Rataplan

Forumguru
Winterset, x4 en uiteraard korting gekregen bij aankoop van auto.
Ik weet ook wel dat ik niet de nieuwprijs krijg, krap 1/3 ervan. Ik zie het gewoon als een "noodzakelijke" optie die ik erbij neem als ik de auto aanschaf. Overigens gebruik ik niet Marktplaats, de Duitse markt is veel groter.
 

Bijlagen

  • Perseus.png
    Perseus.png
    232,1 KB · Weergaven: 16

leon-cupra

Forumguru
Waarom eigenlijk buiten de dealer om niet gekocht? Die gasten vragen toch de hoofdprijs (min een heel klein beetje korting) voor hun sets. Zit je ook vast aan enkel de Skoda types. Lijkt mij dat er voor de RS toch knappere sets bestaan.
 

Sjoerdb

Forumguru
Ik heb ze er afgelopen zaterdag ook onder gelegd, mede doordat mijn auto vandaag door de APK moest en de zomerbanden niet helemaal zuiver zijn om de winter door te rijden. De winterbanden zijn pas net 2 seizoenen oud, kunnen nog lang mee en mogen dus best iets meer gebruikt worden. Nu nog even een goed moment vinden om een foto er van te maken, om hier ter plaatsen.
 
Bovenaan Onderaan