Winter c.q. lente meeting 2012 ?

Cordoba

Forumguru
Misschien is er al een datum bekend (al dan niet onder voorbehoud), omdat er in de weekeinden mensen zijn die dan soms moeten werken, is het misschien handig om alvast de datum vrij te geven, zodat mensen die willen komen, kunnen proberen die datum vrij te houden van het werk (of ruilen met collega's).
 

Gash

Nieuw lid
Ik ben zojuist pas lid geworden, maar een meeting lijkt me leuk. Lekker toeren in m'n Octavia 1.8T met ruim 300pk is nooit een straf voor mij :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Bootje kan ik in de kofferbak gooien. Nu nog een fotograaf.
Behalve m'n dagelijkse Canon heb ik ook nog een waterdicht cameraatje - althans, tot max. 12 meter diepte.
Dat moet voldoende zijn - als ik dieper kom, dan heb ik geen camera meer nodig...:eek:oo:

(En de kajak kán op 't dak - het is alleen wel 270km enkele reis, zag ik net...)
 
Naar de datum ben ik ook wel benieuwd. Lijkt me leuk om eens een meeting bij te wonen. Mooie Skoda's zien met 300 pk is altijd leuk :)
 

Hetzer

Forumguru
Er is nog geen datum, bekend omdat er nog niemand bereid is de organisatie van de meeting opizich te nemen.
De locatie bij SCU is wel beschikbaar, anders is er sowieso de locatie bij Vepreda in spijkenisse in overleg wel beschikbaar.
Ik ga hem dit keer niet organiseren, wil wel assisteren en ondersteunen.
ik heb het wat druk op mijn werk en met een komende verhuizing naar een andere woning

Dus wie staat er dit keer op??
 

RefleCs

Forumguru
Ik sluit mij aan bij Hetzer. Wil adviseren geen probleem maar heb momenteel niet de tijd om zelf een hele organisatie op mij te nemen. Ook in Hoogland bij Kreijne Midland heeft men aangegeven ons graag een keer te willen ontvangen.

Tip voor degene die opstaat/opstaan. Zoek interessante dingen voor de dag en kijk wanneer die dingen met elkaar rijmen. Prik op basis daarvan een datum en open de inschrijving. Hetzer kan ongetwijfeld helpen met het opzetten van een inschrijf topic. Zorg ervoor dat je tussen de te bezoeken punten een mooie route maakt en zorg voor een plek waar alle auto's op de foto kunnen worden gezet.

Dus kortgezegd:

- Ontvangstplek
- Iets leuks te doen in de omgeving
- Bezoek lokale dealer (vinden ze altijd leuk, kan ook als hoofddoel dienen als de dealer wat leuke dingen kan organiseren)
- Fotolocatie
- Locatie om de dag af te sluiten.
 

Cordoba

Forumguru
Reflecs & Hetzer: bedankt voor het scheppen van duidelijkheid. Op zich wil ik best een keer helpen met organiseren, maar ik ben nu al bezig voor een andere club, en bovendien ongelooflijk druk op het werk. (ook mijn baas moet momenteel wachten tot ik tijd voor 'm heb) Voor déze meeting gaat dat dus niet lukken, volgende keer beter.
 

F0RM4N

Lid
Ik ben nieuw op het forum en heb wellicht een ouwetje, maar ik ben 100% voor meetings!
Zijn er en moment concrete plannen, en zo ja, zijn er restricties wat voor Skoda je hebt? :D
 

Chatslet

Forumguru
Meeting gaat onderhand al bijna een mid-zomer meeting worden. Zijn er misschien wat forummers uit Noord Holland die geinteresseerd zijn om samen het initiatief te nemen om een tour door Noord Holland te organiseren? We kunnen dan bijvoorbeeld ergens in de buurt van Amsterdam starten en dan in Noordelijke richting via landweggetjes en N wegen door het west friese landschap richting Afsluitdijk of bijvoorbeeld Enkhuizen touren. Tussendoor even restaurantje boeken en de dag is compleet. Ik heb dit voorheen wel eens met auto clubs/forums gedaan en is hartstikke leuk.
 
Bovenaan Onderaan