Winter c.q. lente meeting 2012 ?

Heren en dames van het Skodaforum,

Ik vroeg me af of dat er plannen zijn voor een Skoda meeting in de winter c.q. lente?

Als er nog niets bekend is, dan wil ik eventueel wel met wat ideeen komen.

Laat het me maar weten.
 

MarcoO2

Forumguru
Er is net een meeting achter de rug, dus er zullen nog wel geen plannen voor een volgende zijn. Maar meetings zijn altijd welkom, dus wat mij betreft: leef je uit en verras ons! Ik ben altijd in voor een meeting in ieder geval!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb een tijdje geleden gesproken met Fabia-tdi en we hebben een lcoatie waar een hoop Skoda's oppassen. Het bedrijf is Broekman Logistics limburg. Via google kan je de landtong zien, deze loopt tot aan de Maas.

Hier de locatie via google [URL]http://www.google.nl/maps?q=51.038102,5.805967&layer=c&z=17&iwloc=A&sll =51.037273,5.806770&cbp=13,348.9,0,0,0&cbll=51.037 256,5.806775&ved=0CA4Q2wU&sa=X&ei=D8ehTt6zCo2IOu--iLMI[/URL]

Wat vinden jullie van de locatie? Het is wat meer richting het zuiden maar voor onze zuiderburen wat dichterbij. We kunnen daar een mooie route rijden door de omgeving.
 

Falcon

Donateur
Mooie locatie en om eerlijk te zijn zou ik het er wel voor over hebben (Enkele reis 310km), maar dan moet het wel een leuk programma zijn! :) Dus verras ons!
 

Cordoba

Forumguru
Lokatie ziet er voor een fotoshoot perfect uit. (nu alleen nog een fotograaf met een bootje :laugh:, voor een foto vanaf het water). De afstand is voor mij een twijfelgeval, een lokatie in bijvoorbeeld Brabant zou wat dat betreft mijn voorkeur hebben, al is dat voor mij minimaal 60 en maximaal 160 km rijden.
 
Nee, er is nog geen datum geprikt. Momenteel staat het terrein helemaal vol, echter in April, mei, juni zal deze leeglopen. Dus rond deze maanden zouden we wat in kunnen plannen.

Wat betreft de activiteiten bied zuid Nederland een hoop mooie mogelijkheden voor, bijvoorbeeld, een toerrit.

Echter de afstand naar Born kan veel twijfelgevallen opleveren ivm de afstand. Hoe is in het verleden eigenlijk een locatie gekozen?
 

Falcon

Donateur
In het verleden is het vooral gebaseerd op basis van de activiteiten tijdens de meeting..

Opzich hebben maar weinig mensen een hekel aan een lang stuk te rijden, als het programma maar leuk en interresant is. Ga er niet vanuit dat er mensen uit alle windstreken komen, om alleen even wat naar Skoda's te kijken.. een extra activiteit zorgt vaak voor de trigger.

Activiteiten tot nu toe:

1. Tuner - JD Engineering in Lochem
2. PON - Rondleiding in Leusden + Skoda History verteld door Skodaclub.nl
3. Oldtimer huis tijdens de vorige meeting.

Mocht je tips kunnen gebruiken, dan hoor ik het wel :)
 

RefleCs

Forumguru
Voor een officiele voorjaarsmeeting staat de uitnodiging van Skoda Centrum Utrecht nog. Zij gaan een nieuw pand betrekken en wij mogen een meeting doen bij de opening. Hetzer heeft deze uitnodiging opgeslagen als het goed is.
 

Hetzer

Forumguru
Klopt, de voorjaarsmeeting staat geplant in mei.
Wil best actief zijn in de voorbereidingen.
 

RefleCs

Forumguru
Zou wel willen want het was erg leuk om te doen maar het is nogal druk in de prive sfeer... o.a. een verbouwing. Maar als ik kan ben ik wel van de partij!
 

Chatslet

Forumguru
Eind Mei, begin Juni zou beter zijn, dan heb ik mijn Fabia opgehaald :yeah:
Moet de wagen dan nog inrijden dus dit is dan een mooie gelegenheid!
 

djmshell

Senior Member
Ik kon er vorige keer helaas niet bij zijn en wil graag eens meemaken. Ik ben alleen afhankelijk van mijn werk in de weekenden. Ik heb nu eerste 2 weekenden in mei vrij en daarna moet ik er 3 werken. Dus dan zal ik moeten kijken of ik iets kan ruilen met collega's. Dus als er datum staat kan ik pas definitief kijken of ik kan.
 
Bovenaan Onderaan