Wiellager vervangen bij 82.000 km?

Noord26

Forumguru
Dit topic gaat over een S2. Daarbij is uitlijning noodzakelijk (aan de voorzijde).

Welke opmerking heeft niets met de discussie te maken dan die ik aanhaalde? Ik reageer alleen inhoudelijk op andere gemaakte opmerkingen binnen dit topic namelijk?
 

Canon-Eye

Forumguru
:lezen: Topicstarter had het overigens over een "achterste wiellager"...
Dus zijn "we" nou een beetje aan het doordraven, of lijkt dat maar zo? :)
 

ertromp

Forumguru
Dit "doordraven" levert tenminste wel duidelijkheid op wanneer wel en wanneer niet uitlijnen bij wiellager vervanging.
De minder technisch onderlegde forumlezer kan er anders al snel vanuit gaan dat bij wiellager vervangingen uitlijnen niet noodzakelijk kan zijn.
 
maar wat je natuurlijk nooit zult weten is hoe de (potentiële) klanten ermee omgegaan zijn. "Effe uitproberen", dus flink gassen zonder de motor eerst behoorlijk warm te rijden, beetje gooien en smijten op een klaverblad om de wegligging te testen, etc...

Juist :D
 

Desperado

Forumguru
Welke opmerking heeft niets met de discussie te maken dan die ik aanhaalde? Ik reageer alleen inhoudelijk op andere gemaakte opmerkingen binnen dit topic namelijk?
Dat zegt iets over de garage opmerking. Daar is niks inhoudelijks aan.
Dit "doordraven" levert tenminste wel duidelijkheid op wanneer wel en wanneer niet uitlijnen bij wiellager vervanging.
De minder technisch onderlegde forumlezer kan er anders al snel vanuit gaan dat bij wiellager vervangingen uitlijnen niet noodzakelijk kan zijn.
Een goede garage zal dit neem ik aan ook aangeven, aangezien de monteur geacht wordt te weten wanneer uitlijnen noodzakelijk is, maar voor de klant is het wel mooi om te weten dat het mogelijk zou kunnen zijn en hij/zij zou er bij voorbaat naar kunnen vragen.
Dus zijn "we" nou een beetje aan het doordraven, of lijkt dat maar zo?
Misschien wel, ik heb er dan ook het laatste over gezegd. Het lijkt mij wel duidelijk.
 

Clipstra

Nieuw lid
Beste allen,

Het betreft rechtsachter, dus wat dat betreft hoef ik me niet druk te maken overvwel of niet uitlijnen. Net naar mijn garage gebracht en morgen is hij klaar. Ben benieuwd of de Skoda dealer nog iets gaat zeggen over de montage ervan.

Bedankt in ieder geval voor jullie/reacties. Als ik bericht van Pon heb zal ik dit nog even met jullie delen.
 
Bovenaan Onderaan