Wieldoppen Fabia 1 Bj 2006

Olijfje

Nieuw lid
je kunt ook gewoon algemene 14 inch wieldoppen kopen.

persoonlijk vimd ik wieldoppen zo lelijk dat ik in de winter alleen op stalen velgen reed.


nu heb ik een zomer en winterset LM velgen.

Ik vind dat echt geen gezicht:bloos:
Vind het al zo lelijk dat er een ontbreekt laat staan alle4. Niet originele wieldoppen vind ik ook niet mooi. Maarja het zal vast aan het feit liggen dat ik een vrouw ben:jaja:
 

EdK

Forumguru
Maarja het zal vast aan het feit liggen dat ik een vrouw ben:jaja:
Zou zo maar eens kunnen.....:pardon:

Maar zou ook kunnen zijn dat je niet weet wat er aan niet orginele doppen verkrijgbaar is ......:D
Dat kan ook te maken hebben met je vrouw zijn hoor...:dankje:
 

Cordoba

Forumguru
@Olijfje In de post met de foto's stond al een direct linkje (in het groen aan het eind van het bericht): groene tekst aanklikken, dan wordt je direct naar de auto geleid met de gegevens van de sloperij. Opnieuw: linkje

Overigens als je tie-raps hebt die te kort zijn, dan steek je eerst de ene tie-rap in de andere (wel opletten dat je 'm er op de juiste wijze insteekt, anders vergrendeld ie niet), en vervolgens steek je het andere uiteinde ook in de 1e tie-rap, zo heb je bijna de dubbele lengte.
 

Olijfje

Nieuw lid
@EdK daar kun je nog wel eens helemaal gelijk in hebben:bloos::bloos:
Misschien heb je suggesties?

@Cordoba oh sorry keek waarschijnlijk een beetje scheel:banghead:. Dankjewel ga morgens even contact met ze opnemen!!! (ook bedankt voor de tip)
 

Olijfje

Nieuw lid
Tsja ik zag dat taartje, dus had zoiets van ze is gek op roze...

Enne @Cordoba als me string versleten is dan mag je hem wel hebben hoor......:deuk::deuk:
Stuur maar PB voor het adres.....

Haha nee ik hou absoluut niet van roze. Maar evengoed bedankt voor het meedenken.
 

EdK

Forumguru
Ohhh die sloperij in Zeeland.
Ja ik rij er wel eens langs voor het werk als ik weer eens een jachthaven of camping moet bezoeken..
Maar die Cesna is me eigenlijk nog nooit opgevallen...
Word tijd dat me collega eens rijd en ik weer eens om me heen kan kijken....
 
Bovenaan Onderaan