Wie heeft ervaring met aftermarket lederen / alcantara autobekleding?

B.Stuurder

Forumguru
Ligt er aan wat je wilt. Rechttoe rechtaan zal €1500 tot €1800 zijn, wil je meer dan wordt het duurder, logo's, meerdere kleuren, massage, verwarming en koeling dragen bij aan een meerprijs. Massage is bijvoorbeeld €400 per stoel.
Mijn interieur kostte €2000.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Ik zie het al @Figaro75 het is Titanium Grijs, ik heb bijna hetzelfde als jij, alleen minder Antraciet leer en blauw er bij. ( dit zijn schetsen) IMG_5152.JPG IMG_5154.JPG
Mijn auto is dan ook blauw

IMG_5278.JPG
 

Cherokee

Senior Member
In mijn zoektocht naar lederen bekleding een ik gestuit op RGS Autobekleding / Lederdirect.
Heeft iemand hier soms ervaring met dit bedrijf?

Ben nog steeds van plan om, in ieder geval, voorstoelen en middenconsole te 'verlederen' in mijn O2fl station van 2012.

Reacties en/of suggesties uiteraard welkom.

André
 

Cherokee

Senior Member
Kennelijk heeft (nog) niemand ervaring met het bedrijf RGS / Lederdirect. Na het eerste contact via de mail kreeg ik een tweetal lederen bekledingssets gemaild welke er per direct en voor een aantrekkelijke prijs beschikbaar waren.

Na nog wat telefonische informatie te hebben ingewonnen op donderdag 15 november naar Baarle Nassau gereden om de sets 'live' te bekijken. Eenmaal ter plaatse, voor de beeldvorming, de voorstoelen naast elkaar voorzien van de verschillende hoezen. Hierna was de keuze vrij snel duidelijk.

Omdat ik aanvankelijk alleen de voorstoelen, inclusief armsteun, wilde 'verlederen', toch nog maar eens even geïnformeerd naar het prijsverschil als ook de achterbank en deurpanelen meegenomen werden. Het uiteindelijk resultaat spreekt denk ik voor zich.

Mochten er hier nog mensen zijn die mooie nieuwe lederen, half lederen of stoffen bekledingssets zoeken; er zijn er voor diverse Skoda modellen nog enkele, gunstig geprijsde sets beschikbaar.

Mijn ervaring met dit bedrijf is uiterst positief; snelle service, goed realistisch advies en een mooi eindresultaat.

RGS1.jpg RGS2.jpg RGS3.jpg RGS4.jpg RGS5.jpg RGS6.jpg RGS7.jpg RGS8.jpg
 
Bovenaan Onderaan