Wie heeft er een Octavia RS in bestelling?

2miel

Nieuw lid
Besteld begin november. Verleden week bericht gekregen dat productie op week 11 zal zijn, levering zo ergens rond week 15. hoop dat ze zich daaraan gaan houden. O ja, dit nog, is een hatch -TDI.
 

Tom RS

Forumguru
Ik erger me meer en meer aan die levertijden. Je zou denken dat in tijden van crisis een merk blij is dat het een auto kan verkopen, al zeker als het een "speciaal" model is, imagobooster je weet wel.
Ik vind het dan ook ongelooflijk dat je bij een massaconstructeur langer dan 6 maand moet wachten, je hebt weldra sneller een Porsche dan een Skoda in huis... Doet geen goed aan de goede naam en je begint eigenlijk al met een negatief gevoel alvorens je de auto in handen hebt.
 
Jep, I'm mr. White.
Bent u de sukkelaar die geen bouwnummer kreeg en waarvan de levertijd naar juni werd verzet?
De fabriek had een brandje zeiden ze ons.
Klopt ja maar met beetje te drijgen is het toch vervroegd normaal volgende week word hij gemaakt als alles mee zit.
 

wachma

Actief lid
De reden waarom het zo lang wachten is, is omdat de octavia een groot succes is en de rs op dezelfde productielijn zit, zo vertelde de verkoper mij toen ik de mijne besteld heb. Bij mij 6 maand wachten maar het kon iets vroeger zijn gezien ze t'één en t'ander aan het forceren waren voor zover ik begrepen heb..
 
Bovenaan Onderaan