Wie heeft er een Octavia RS in bestelling?

Wie heeft er in nederland en belgie en octavia rs in bestelling staan zowel combi als hatchback en hoelang bedraagt de wachttijd van bestelling tot levering?

Laatst bewerkt:

Frenk21

Forumguru
Ik heb een RScombi in bestelling. Vanwege de kleur lange levertijd. 4 oktober besteld, produktiedatum week12

Die van mij staat in bestelling van 1 november is al paar keer verzet normaal was de productieweek 22 en vandaag bevestiging gekregen dat de productieweek nu week 10 is

D

Deleted member 12686

Dat is voor het eerst dat de datum naar beneden wordt bijgesteld.:D Nou is week 22 ook wel een hele lange levertijd voor een bestelling van november :sterretjes:

Ja vond ik ook wel heeeeel lang dus verkoper beetje laten dreigen bij invoerder met rechtsbijstand en daarna mooi extra korting verkregen en het blijft vervroegen dus hopen dat het zo blijft

Tom RS

Forumguru
Zo werkt het blijkbaar inderdaad. Nadat de rechtsbijstand er zich mee gemoeid had was de auto binnen de drie weken geleverd terwijl hij zelfs niet in de planning stond.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje triest dat je als klant echt moet dreigen om uiteindelijk gewoon te krijgen waar je recht op hebt.

Hier ook RS Combi (TDI DSG) in bestelling. Weliswaar niet in Nederland of België, maar in Luxemburg. Besteld op 29 november met productieweek 9.

Besteld half december en momenteel productieweek 20. Dus nog heel veel geduld hebben. Zeker wanneer ik te horen had gekregen dat hij eerst voor week 6 gepland stond.

lugolux78

Donateur
Hier ook RS Combi (TDI DSG) in bestelling. Weliswaar niet in Nederland of België, maar in Luxemburg. Besteld op 29 november met productieweek 9.

Kijk schept een band Luxemburg! Ik ben van origine Luxemburger en woon in Nederland. Neem aan dat jij de tegenovergestelde beweging hebt gedaan? Nederlander in Lux?

@lugolux78 Schept inderdaad een band ;) Maar woon nu in België, voorheen wel in Luxemburg. Werk nog steeds voor een Luxemburgse firma. Kreeg bij de garage daar de beste deal voor inruil/aankoop in vergelijking met Nederland en België. Mijn huidige RS Combi komt ook uit Luxemburg.

blokart

Senior Member
RS combi TDI DSG in bestelling van begin december, levering voorzien 15 maart (als het waar is)

Joske

Forumguru
Misschien kan je een skelter bouwen waar de wielen dan onder passen :D Heb je ieder geval wat te doen.;)
en dan vindt ie zijn skelter ZO terug op de oprit zeker? :deuk:

images

Bovenaan Onderaan