Wie heeft de mooiste O1?

Hetzer

Forumguru
IK heb ook mijn stootlijsten laten meespuiten.
Ik dacht ook dat het niet glad te krijgen was, maar schijnt wel te kunnen door een speciale grondlak te gebruiken.

2002273286618690637_rs.jpg


Jeroen


erg mooi!!!!!!!, heel erg geslaagd en origineel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hier de mijne nog eens, met wat updates ;)

INTERIEUR

Chrome ringen rond de tellers

235900.jpg


Beetle Sport Edition pedalen

001338.jpg


Laurin&Klement instaplijsten

001253.jpg
 

deusjevo

Forumguru
Uhh, waarom haal je je chromen grill weg maar voeg je juist chroom toe aan de achterzijde bij de achterlichten :confused:
 
Uhh, waarom haal je je chromen grill weg maar voeg je juist chroom toe aan de achterzijde bij de achterlichten :confused:

Ik vind de originele grille niet zo mooi, en aangezien de logo's aan de achterzijde weg zijn vond ik het stom om ze vooraan dan te laten staan...

Het chroom-accent aan de achterkant is heel miniem en wordt aan de voorkant gecompenseerd door het chroom in de lichten...

Cheers
B
 
Bij deze show ik ook even mijn auto

Winterbanden er onder uit en velgen gemonteerd, 16".
Moet alleen wel nog even omlaag, is nu wat aan de hoge kant.

Zit te denken aan 3cm door middel van andere veren op huidige schokdempers, iemand tips voor merk. Ik hoor het graag.

vbgarage.php


vbgarage.php
 

purk

Senior Member
eibach veren had ik onder de golf, niet van die springerig gele of rode veren maar mooi donker grijs.
 

Desperado

Forumguru
Ik heb van die springerige rode van Autostyle(maar dan gekocht in een blanco doos) onder de Felicia met een verlaging van 3.5 cm.
En die rode kleur zie je niet eens, daar zit het wiel voor :tongue:
 
ja idd ik vind ze ook wat klein uitvallen, denk dat dit te maken heeft met de iets dikkere band (225/40)... een kennis heeft 215/35/18 en die tonen wel groter...

maja heb velgen en banden tweedehands gekocht dus had niet te kiezen ;)

cheers
B
 
Bovenaan Onderaan