Wie heeft de mooiste O1?

Tomcat

Lid
Heel erg mooi: zouden ook onder een zwarte RS mooi eruitzien!!!

Zou wel erruuggg stoer staan, lijkt me
icon6.gif
 
Een vriend van mij heeft een schade herstel bedrijf. Ik heb de lijsten allemaal nieuw besteld, veel geschuurd om het grove eruit te krijgen, in de grondverf gespoten en nog eens geschuurd om ze geheel glad te krijgen. Veel werk, maar wel mooi vind ik. Toen gespoten en gemonteerd.
 

hoenrs

Nieuw lid
Nieuw hier!

IK heb ook mijn stootlijsten laten meespuiten.
Ik dacht ook dat het niet glad te krijgen was, maar schijnt wel te kunnen door een speciale grondlak te gebruiken.

2002273286618690637_rs.jpg


Jeroen
 
hoenrs, ziet er mooi uit! Klein detail, waarom heeft jouw O1 oranje knipperlichten? Die zijn toch standaard wit (na de facelift) en dat staat juist mooi bij zilver!
 

hoenrs

Nieuw lid
Klopt, goed gezien. Komt snel een andere in.
De orginele was gebarsten en deed het ook niet meer en in het andere scherm zat alleen een oranje, maar ja, die deed het nog wel, vandaar.
Goed gezien!

Jeroen
 
@OCTurbo: heb je nog andere (grotere) foto's van je wagen? Check ook je privéberichten even aub, heb je een berichtje gestuurd...

Thx

Berre
 
De mooiste O1 is een............O2
Nee hoor, geintje. Ik ben zelf aan het kijken voor een O1 Combi. De Corsa van mijn vrouw wordt dan ingeruild. Het wordt een 2e hands of een Combi Demarrage met 17" velgen.
 

Westenwind

Nieuw lid
Prachtig, dus die van mij kan ook zo worden ...

Octavia Elegance 2.0 Automaat
 

Bijlagen

  • 100_9170.JPG
    100_9170.JPG
    31,9 KB · Weergaven: 64
Mijn groene octavia 01 1.6i automatic combi.
Een niet erg veel voorkomende kleur, ik moet er alleen nog eens een paar mooie velgen onder leggen.
 
@johann: nee dit bestaat niet, je kan wel namaakstrips kopen maar dit oogt héél goedkoop

@hoenrs: mijn carrossier raadde dit ten stelligste af, blijkbaar komt dit heel dikwijls los... ikzelf heb alle relief uit de strips geschuurd. veel werk maar de moeite waard!

cheers

Berre
 
Mijn Octavia 2.0 Combi Elegance:489:
Inmiddels de 250k voorbij gesjeest op G3 en nog altijd gaan als een banaan :yeah:(laatst even niet, maar met een nieuwe startmotor wel weer...)

AutoJohan9.jpg
 
Bovenaan Onderaan