Wie heeft de mooiste O1?

Tomcat

Lid
Nou mensen, ik ben net lid geworden op dit forum, en zal me
even voorstellen:

Ik ben sinds maart van het vorige jaar in het bezit van een
Skoda Octavia 2001, en ben er erg mee in mijn sas, en poets
hem trouw elke week met veel plezier /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

025.JPG


Hier heb ik nog een leuk filpje van mijn Skoda Octavia na een dagje poetsen:

Filmpje Skoda Octavia
 

Tomcat

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Jij hebt net z'n dikke pens als ik /forum/images/graemlins/rockon.gif.

[/ QUOTE ]

Zo, ook goede middag zeg /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ernst</font><hr />

deze is toch ook wel mooi!!

[/ QUOTE ]
Als je er andere wielen onderzet wel. Deze zijn uit verhouding en passen niet bij de auto (valt vooral achter op). Maar als je hem zelf mooi vind dan is het OK natuurlijk.
 

Jpoers

Lid
Volgens mij komt het puur doordat er een zwarte rand rond de wielkasten zit.

ERNST:
rockon.gif
mooi velgen, mooi kleur, mooie wagen,
super.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dani</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ernst</font><hr />

Hier nog een foto

[/ QUOTE ]

Mooi maar de mijnes vind ik toch mooier : (linkje naar wat foto's van mijn wagen, eerst standaard, daarna 18'' RS4 en dan finally verlaagd icm 18'')
rockon.gif

http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=18233&amp;FORUM_ID=5&amp;CAT_ID=2&amp;Topic_Title=RS4+velgen+onder+een+Skoda+Octavia+combi&amp;Forum_Title=Ik+en+mijn+TDI

[/ QUOTE ]

Hey Dani,

Knap!! Mag ik vragen welke bandenmaat jij hebt (en raken je banden je wielkasten niet)?

Alvast bedankt!

Berre

@ Ernst : ik kan je 4x4 concept ook wel smaken hoor. Had ik een combi gehad was ik er waarschijnlijk wel voor gegaan. Je ruitenwissers zou ik echter wel veranderen, deze zien er een beetje goedkoop uit. Ik heb Bosh aerotwin ruitenwissers geplaatst van een Golf4; past perfect en ziet er heel goed uit (vallen minder op)!

http://www.dropshots.com/photos/117558/20060806/b_105121.jpg
http://www.dropshots.com/photos/117558/20060806/b_104832.jpg
 

Dani

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ernst</font><hr />

deze is toch ook wel mooi!!

[/ QUOTE ]
Als je er andere wielen onderzet wel. Deze zijn uit verhouding en passen niet bij de auto (valt vooral achter op). Maar als je hem zelf mooi vind dan is het OK natuurlijk.

[/ QUOTE ]

Jij hebt ook altijd overal commentaar op hè!!!
biggthumpdown.gif
 

Dani

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: berre</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dani</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ernst</font><hr />

Hier nog een foto

[/ QUOTE ]

Mooi maar de mijnes vind ik toch mooier : (linkje naar wat foto's van mijn wagen, eerst standaard, daarna 18'' RS4 en dan finally verlaagd icm 18'')
rockon.gif

http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=18233&amp;FORUM_ID=5&amp;CAT_ID=2&amp;Topic_Title=RS4+velgen+onder+een+Skoda+Octavia+combi&amp;Forum_Title=Ik+en+mijn+TDI

[/ QUOTE ]

Hey Dani,

Knap!! Mag ik vragen welke bandenmaat jij hebt (en raken je banden je wielkasten niet)?

Alvast bedankt!


Hoi, ik had er 225/40/18 onder liggen.. Maar ik heb ze eraf gehaald hoor want de ET-waarde klopte niet met als gevolg dat ik met mijn achterwielen de wielkasten(randen) raakte.. Nu rijdt ik weer lekker comfortabel met mijn 16'' originele L&amp;K velgen.. Volgend jaar weer op zoek naar nieuwe velgen met de juiste ET waarde
grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dani</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ernst</font><hr />

deze is toch ook wel mooi!!

[/ QUOTE ]
Als je er andere wielen onderzet wel. Deze zijn uit verhouding en passen niet bij de auto (valt vooral achter op). Maar als je hem zelf mooi vind dan is het OK natuurlijk.

[/ QUOTE ]

Jij hebt ook altijd overal commentaar op hè!!!
biggthumpdown.gif


[/ QUOTE ]

Dat heb je nu eenmaal op een forum...
laugh.gif
grin.gif
 

CF1

Lid
Mijn O1 combi op Santa Monica velgen
 

Bijlagen

  • 39357-Santa_Monica_4tiny.jpg
    39357-Santa_Monica_4tiny.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 67

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dani</font><hr />
Jij hebt ook altijd overal commentaar op hè!!!
biggthumpdown.gif


[/ QUOTE ]
Te grote velgen met te platte banden is al overdreven (je rijdt toch niet in een 4-wielige fiets?). Maar als die wielen dan ook nog onder de wagen uitsteken dan wordt het bedenkelijk. Dan komen John en Aniet in beeld.
Ik vind overdrijving niet mooi nu niet en nooit niet. En bedenk: als het zo gewild zou zijn (door veel mensen mooi gevonden) dan zou de fabriek het ook wel leveren.
Vergeet ook de spreuk niet: "Skoda, het merk voor mensen die zich niet hoeven te bewijzen".
Het is toch veel meer kicken om met een onopvallende auto een patser het nakijken te geven, dan meewarige blikken te oogsten met een gepimpte Skoda.

Maar ik laat de eigenaar in zijn waarde. Ik zet er niet voor niets bij "Maar als je hem zelf mooi vind dan is het OK natuurlijk." Iedereen zijn eigen ding.
 
Bovenaan Onderaan