Welke moet ik kiezen?

Welke moet ik kiezen

  • Seat Leon Cupra 300

    Stemmen: 6 28,6%
  • VW Golf Performance 245 pk

    Stemmen: 15 71,4%

  • Totaal aantal stemmers
    21

Witte76

Forumguru
Meer als 300 pk op voor tractie krijg je mogelijk op de baan. Ik zou voor de R gaan dan. Zulks die buiten budget ligt , de golf gti clubsport
 

Havana

Forumguru
ZF automaat schakelt zooooo fijn, kan geen handbak tegenop..... Dat is echt geen vergelijk met DSGay.
 

sitechris

Donateur
The jury reached a verdict....

The winner is......de BMW M140i

De zescilinder trekt me over de streep. Wat een geweldenaar is dat zeg. O, de korting was ook wel riant. Duidelijk betere inruil dan bij VW/VAG. Importeur schijnt wat bij te dragen bij M140i en M240i.

Gekozen opties:

18 inch LM M Dubbelspaak (styling Jet Black)

Adaptief M onderstel

Elektrisch glazen schuif-/kanteldak

Extra getint glas achter

Automatische dimmende binnenspiegel

Lichtpakket

Executive Pakket (navi, automatische airco, LED koplampen, alarm)

Navigatiesysteem Professional

Audio Media Pack (DAB-tuner, Harman-Kardon sound system, Comfort telefoonvoorbereiding met draadloze oplaadmogelijkheid –

Parking Pack (Achteruitrijcamera , Park Distance Control voor/achter (PDC), Park Assistant)

Automatische sporttransmissie met stuurschakeling.


Mogelijke upgrades na aanschaf evt nog Performance uitlaat. Tuning niet nodig. Auto is zo al razendsnel.

bmw 14i zijkant.jpg bmw 140i.jpg bmw 140i-2.jpg
 

Noord26

Forumguru
Liever iets te hoog inzetten al gelijk genoegen nemen met de stap net daaronder toch? Proberen kan altijd. M140i!

@sitechris : I told you so! Zeer fraaie kar!

Wit is heel persoonlijk. Rijdt zelf regelmatig in een parelmoer witte X1 (ook met een ZF-bak). En ik moet zeggen dat de kleur het enige is wat mij wat tegen valt. Of het moet dan icm het donkerbruin lederen interieur zijn.

Geluidje is ook fraai he; kort ritje in mee gereden zeer recent..!! Wat mij het meeste op viel was nog wel de mate van comfort. Zeer opvallend.
 
Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Gefeliciteerd! Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook de zespitter kiezen. GTI is prima, maar ik mis de VR5 en 6 uit mijn vorige auto's wel.
Moet je nog lang wachten?
 
Bovenaan Onderaan