Welke heb jij besteld?

Wasmachineman

Forumguru
Ja, zou zo maar kunnen. En dat risico wil ik niet lopen / rijden !!!:D
Nee hoor, die Octavia is eigenlijk de beste auto voor mij waar ik me het lekkerst in voel. De S2 is prachtig maar te duur met de opties die ik wel wil zoals DSG en leer achteraf.
Mijn baas heeft wel de S2 besteld in bijna dezelfde configuratie alleen de motor is de 125kW met DSG in combi uitvoering, ook het cappuccino kleurtje trouwens...kost hem 47k euro en mijne is 33k euro.
Verschil mag en moet er zijn. Als het zover is maken we wel een leuke foto van de S2 en O2 naast elkaar, voor de fabriek of kantoor ofzo....
 
Ben ik blij dat ik niet voor de Laguna Estate heb gekozen (na twee Scenic's)....
De Dynamique uitvoering is weliswaar mooi en compleet, maar toch erg krap in vergelijking met de Superb.
 

Wasmachineman

Forumguru
Zeker is de S2 ruimer dan de Laguna. Ik vergeleek hem met een Octavia. Even ruim behalve de kofferbak. En ze vielen in dezelfde prijsklasse. Qua uiterlijk is de Laguna wel erg mooi vind ik. Maar de Octavia ook. Ik voelde me lekkerder in de O2 dus was snel klaar.
Het mooie aan de Laguna was die "handsfree entree" / "keyless go" dus.
Kwalitatief vind ik de O2 gewoon goed dus switch niet zo gauw naar iets anders. En die koppeling was onder garantie gemaakt. Dat was het enige wat kapot ging. Dus ik ben weer 3 jaar extra onder de pannen.:winkie:

:ot:Zie wel dat ik nu in het S2 topic zit !!
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik moet eerst eens besluiten wat voor Skoda ik ga leasen....ik weet het niet meer.
Zoveel keuze is er dus ik laat verschillende offertes maken en zie dan wel.
Het kan worden :
Een S2 amb. buss. line 1.9 tdi. hatchbak met sunset en memory op de bestuurdersstoel. Gaat de 1.9 er niet uit en 1.6 erin ?
Een O2 1.6 of 2.0 tdi eleg. buss. line dsg met nog wat extra's als leer achteraf.
Een O2 2.0 tdi L&K met extra Amundsen navi en verder geen extra's, alleen deze heeft memory op de bestuurdersstoel wat ik wel erg fijn vind !

Verder nog mogelijkheden ??? Jawel...
Ik zag gister een O2 hatchback RS rijden. Ietsjepietsje duurder als een L&K en iets ongunstiger in de lease !!

Ik ga maar verder puzzelen.
Wat wel opvalt is dat de L&K en RS geen navi hebben standaard. Maar dit zijn geen bus. lines dus houdt de dealer hier veel meer van over waarschijnlijk en wil hij wel helpen met een Amundsen voor niets er in te bouwen ? :winkie:

Chips...:ot:Zie dat ik nu nog steeds in het S2 topic zit !!
 

viperboyke

Nieuw lid
Gisteren kontakt gehad met de dealer waar ik mijn superb besteld heb. Normaal zou de wagen volgende week bij de garage binnenkomen. Dat is een maand eerder dan dat hij gepland stond. Fijne vooruitzichten. :yeah:
 

viperboyke

Nieuw lid
Het is een 2L diesel 140pk dsg, elegance in black magic, met 18" themisto, mirage afwerking, verduisterde ruiten achteraan, pre installatie bluetooht, en een company pack.

Company pack omvat: metaalkleur, buiten en achteruitkijkspiegel met automatische dimfunctie, verwarmde voor en achterzetels, zonneschermen aan de zijruiten, columbus navi, parking assistance system.

Weet er iemand op welke velgen de wagen standaard geleverd aan de garage wanneer je in optie een andere type velg genomen hebt?
 
Bovenaan Onderaan