Welke heb jij besteld?

Herbie

Lid
Eerste post hier, maar ben blij dat ik kan melden dat er nog een Superb Combi op de weg bij gaat komen. Na 4 jaar een Octavia 1.6 FSI hatchback zal ik morgen de leasemaatschappij bellen voor de S2C 1.8 TSI Ambition. Extraatjes: Rosso Brunello (keuze van mijn lief), Trifid velgen, iPod aansluiting, asbak/aansteker (ook door mijn lief) en telefoonvoorbereiding. Oh en een volwaardig reservewiel.

Goede keuze (prachtige kleur). Precies zoals ik hem zou willen, maar dan wel met DSG. Alleen valt deze helaas niet binnen budget.
 
Vanwege mijn nieuwe functie in het bedrijf waar ik voor werk kreeg ik de mogelijkheid om benzine te gaan rijden....beter voor mijn bijtelling. Na verschillende proefritten te hebbem gereden in de nieuwe mondeo, opel insignia, citroen c5, en de toyota advensis kwam ik een paar weken geleden uit bij de skoda dealer bij mij op de hoek. ( nooit gedacht dat ik daar naar binnen zou stappen, maar een collega wees mij er op om dat toch maar eens te gaan doen ).
Proefrit gemaakt in de nieuwe Superb combi 1.8 TSI........wauw wat een wagen en ik was snel verkocht qua rij eigenschappen waar voor mijn gevoel de mondeo 2.0 liter zeker niet tegen op kan.
Qua ruimte kunnen de andere modelen er zeker niet aan tippen en ik vind de combi ook gewoon een erg mooie wagen.

Besteld en geleverd halverwege April,

Skoda SuperB Combi 1.8 TSI comfort bisnessline
Kleur Amathyst purple
Sunset
Telefoonvoorbereiding
Stootlijsten
verlagingset

Grt Marco.
 

Kas

Nieuw lid
Superb II Elegance Business 1.8tsi 18"

Gisteren eindelijk kunnen bestellen. De demo wagen van Skoda Rijnwoud..
Mooie auto, heerlijke ervaring met rijden..

Nu alleen nog uitvinden hoe groot de SD kaarten mogen zijn die in de kaartlezer gaan en welke telefoons er allemaal mee kunnen werken (ik kwam gisteren niet achter hoe ik mijn telefoon op vindbaar kan zetten..:winkie:)

Al met al mooie auto in bruin metallic en de optieknop die was blijven hangen. :-)

Groetjes,

Kas.
 

Snor

Lid
Mijn Amundsen heb ik uitgerust met een 16Gb SDHC kaart. Mijn buurman heeft een Columbus, daar wordt dit kaartje niet gelezen! Alle rSap telefoons connecten met de carkit.
 

Pendragon

Forumguru
Het ligt aan de firmware versie van de Colombus. De nieuwe firmware kan wel grotere SD kaarten aan. Standaard kon er maar tot 2GB in (SD). rSap vind ik waardeloos. Veel te weinig ondersteunde telefoons. Ik zou dat nooit meer doen (mijn mening).
 
Dan mag ik melden dat ik in ieder geval een 32GB - SD Kaart heb draaien in mijn Columbus..... Da's echt heel veel muziek.
Maar goed, ik denk dat dit lijntje beter past op het Grote Columbus Topic

Terug dus weer naar : Welke heb jij besteld...
 
Halverwege april, dat is snel.... Vandaag via de wagenparkbeheerder ook de nieuwe S2 besteld. Greenline businessline, black magic met bluetooth telefoonvoorbereiding, afneembare trekhaak (vanwege de mogelijke problemen met de parkeersensoren) chroomportierlijsten, chroomlijst ondergrille en chroomlijst op de kofferklep. Op SD kaart via de dealer Benelux en Duitsland. Voor Frankrijk en Italië twee keer € 129,00 vind ik wel erg veel. Dan neem ik in de vakantie wel mijn TomTom uit de huidige auto mee. Leverweek 19.......en nu maar wachten of dat inderdaad gaat lukken.

[moderatorbreak]Ilegale praktijken mogen hier niet , dus u vraag waar je iets kan downloaden mag hier niet [/moderatorbreak]
 
Ik weer niet of onderstaand stukje op mijn berichtje is gebaseerd, maar ik heb mijn superb combi begin februari besteld en wordt waarschijnlijk in week 16 geleverd.
( dus gewoon tussen de 10 en 12 weken levertijd )

Grt Marco.
 
Inderdaad Marco, ik had op jouw bericht gereageerd; ik ging er even van uit dat je hem pas op de datum van je bericht had besteld. Leek me al erg snel. Maar goed, de voorpret c.q. wachten tot het zover is, heeft ook wel wat.

Groeten, Ben
 

bushwankaz

Nieuw lid
Net besteld:

Skoda SuperB Combi 1.8 TSI ambition business line
  • Rosso Brunello metallic
  • Sunset
  • Electrische achterklep
  • Telefooonvoorbereiding
  • Trekhaak

Levertijd: max 8 weken...
:super:
 
Hallo Bushwankaz,

Mooie kleur, ik heb lang getwijfeld of het Rosso Brunello of zwart zou worden. Toch voor zwart gegaan. Levertijd 8 weken maximaal; zou dat aan de uitvoering liggen? Bij mij gaat het 10 weken duren (Greenline Businessline).

Groeten, Ben
 

bushwankaz

Nieuw lid
De laatste drie auto's waar ik rond gereden heb waren 2x een golf en een ford focus. Dit waren alledrie short-lease auto's. Nieuw, maar zeer beperkt in aanbod/keuze.
Zwart is ook een mooie kleur, kwam ook in mijn lijstje voor. Dat het uiteindelijk Rosso Brunello is geworden ligt (ook bij mij) aan de vrouw. Waarom de levertijden zo verschillen zou ik niet weten, moet eerst ook maar zien of hij binnen 8 weken geleverd gaat worden.

:ot: Oja, de nickname heeft verder geen betekenis. Wel gebruik ik hem overal, zelfs in de "real world".
 

quorumz

Actief lid
De bestelling is nu officieel rond bij de skoda dealer:cheer:, verwachte week dat hij geleverd wordt: week 25 :407:
Het gaat de skoda superb combi 2.0 125kW tdi 170pk worden met ambition businessline pakket. De mee bestelde opties zijn de sunset glazen en mdi aansluiting. Hij zal in Candy white geleverd worden en achteraf verlaagt worden met Eibach veren (30mm) en aparte 17" velgen ( http://213.233.205.155/webcontent/zo...7400T.jpg?img= )

ik kan niet wachten......
 

Snor

Lid
Voorproefje van Candy white? Kijk eens in mijn fotoalbum. Ben benieuwd naar jouw foto's van de combi! Mooie bak!
 
Sinds gisteren binnengekregen:
2.0 TDI, 103kw Businessline Elegance in Black Magic Pearl en Ivory leder

Ik mag niet klagen :)

Hij is niet zo vlot als de 3.6 V6 4x4 DSG waar ik de proefrit in deed, maar al veel sneller dan mijn vorige 1.9TDI Passat.
 
Dan mag je inderdaad niet klagen; die 2.0 liter loopt lekker. Ach, ik ben tevreden met de 1.9 TDI; alleen nog te lang wachten. Productieweek 20. Met een beetje geluk einde week 21, begin week 22 afleveren. Maar goed, de voorpret is ook leuk.
 

Wasmachineman

Forumguru
Yes, de kogel is door de kerk ! :yeah:
Mijn volgende auto wordt : O2 1.6 TDI DSG Elegance Bussinessline met sunset, bluetooth en stoelverwarming af-fabriek en naderhand leer / alcantara.
Kleur Cappuccino en van binnen weet ik nog niet.
Ik heb nog wat leasegeld over en zoek nog leuke assecoires zoals ingebouwde dvd schermpjes voor mijn 2 schatjes achterin. Moet even kijken of dit haalbaar is ? Zou wel mooi in overleg kunnen met het leer inbouwen !!!
Auto wordt in april / mei besteld en mag eind augustus de weg op of eerder als ik aan de 180k km zit.
Ga zo maar weer lekker de A7 op naar Grunn....

Ik twijfelde nog vanwege de Laguna Celcium. Zeer compleet en nog iets goedkoper ook. Maar toch niet voor gekozen vanwege zeer positieve "gevoelens" voor mijn huidige auto en de nieuwe is toch echt een stap vooruit qua luxe en comfort ! En vanwege dit forum natuurlijk, ik zat al te bedenken hoe ik het moest aankondigen dat ik voor Renault zou gaan kiezen !!!!
 

WillemJan

Forumguru
(...)En vanwege dit forum natuurlijk, ik zat al te bedenken hoe ik het moest aankondigen dat ik voor Renault zou gaan kiezen !!!!
Ik denk dat in jouw geval er best wel enkele forumleden waren geweest die je wilden gaan kielhalen. En naderhand natuurlijk nog even het Marsdiep in gejonast.

:laugh:

Veel succes met het wachten.

Groetjes... Willem-Jan
 
Bovenaan Onderaan