Welke Apps worden door MirrorLink en SmartLink ondersteund

BadBert

Forumguru
dat is nog eens handige info!
jammer dat het geluid van de radio niet terug komt, dat is voor mij een reden het nog even niet te gebruiken... maar het is een begin!
toch eens proberen met tomtom
 
Bert, het geluid dat niet terugkomt, heb ik enkel opgemerkt/getest met Waze. Hoe het zit met andere apps weet ik (nog) niet. Het zou best kunnen dat er een hoop apps zijn die geen enkel probleem vormen.
greetz
 

BadBert

Forumguru
Bert, het geluid dat niet terugkomt, heb ik enkel opgemerkt/getest met Waze. Hoe het zit met andere apps weet ik (nog) niet. Het zou best kunnen dat er een hoop apps zijn die geen enkel probleem vormen.
greetz
Ik ga het zelf ook eens proberen :D (en zal uiteraard even hier melden hoe het ging)
 
geen idee, android is android denk ik dan. het is het proberen waard, niet? twee app-jes installeren en je weet het meteen :-)
 

robvv

Senior Member
@Juppeke
Ziet er goed uit.

Moet Skoda dan nog de Smartlink activeren ?
Of wordt dat hiermee vermeden ?

(ik heb overigens iphone van de baas).
 
Euuhm, bij mij was de smartlink reeds geactiveerd. Had mei vorig jaar opgevangen dat Waze naar android auto zou komen. Als Waze-verslaafde bij de bestelling in juni de optie toegevoegd..... sinds uitlevering begin oktober nog steeds aan het wachten. Dus gaan graven in het net en uiteindelijk bovenstaande link gevonden.
 
D

Deleted member 24009

@Juppeke
Ziet er goed uit.

Moet Skoda dan nog de Smartlink activeren ?
Of wordt dat hiermee vermeden ?

(ik heb overigens iphone van de baas).
Smartelijk moet geactiveerd zijn en op een iPhone zal dit helaas niet werken. Jammer genoeg is iOS wat betreft een stuk minder open en flexibel dan Android....
 
D

Deleted member 24009

oops, my bad...dacht dat het een Samung dingetje was
 

BadBert

Forumguru
mirror link is een algemeen android dingetje gelukkig :)

ik ga van het weekend eens proberen met mijn xperia z5 (sony) en tomtom go app
 

BartjeB

Senior Member
Op mijn Samsung a5 werkt het. Skoda forum lezen op de columbus tijdens een pauze langs de weg is wel geniaal natuurlijk! Je moet wel even je scherm indeling van je telefoon aanpassen voor een duidelijk overzicht.
 

BadBert

Forumguru
Op mijn Samsung a5 werkt het. Skoda forum lezen op de columbus tijdens een pauze langs de weg is wel geniaal natuurlijk! Je moet wel even je scherm indeling van je telefoon aanpassen voor een duidelijk overzicht.
volgens mij is daar weer een app voor die detecteert of je verbinding hebt via mirrorlink, en dan automatisch wat instellingen doet (bijvoorbeeld beeld horizontaal houden etc).
 
@Rallye : Bij mij draait het onder Mirrorlink, niet onder AA

@superbmisschienzogeknogni : bij mij enkel een minor bug dat, na een melding, het radiogeluid niet terug komt. Ik rijd nu voorlopig zonder audio meldingen, ik zie ze nog wel op mijn scherm. Je kan in de instellingen wel zeggen dat bvb politiemeldingen nog steeds audiosignaal geven. als je radio dan uitvalt, weet je dat er blauw in de buurt is.

op je display terug effe menu en mirrolink aanklikken en je hebt weer radio én waze
 

Jan A

Actief lid
@Rallye : Bij mij draait het onder Mirrorlink, niet onder AA

@superbmisschienzogeknogni : bij mij enkel een minor bug dat, na een melding, het radiogeluid niet terug komt. Ik rijd nu voorlopig zonder audio meldingen, ik zie ze nog wel op mijn scherm. Je kan in de instellingen wel zeggen dat bvb politiemeldingen nog steeds audiosignaal geven. als je radio dan uitvalt, weet je dat er blauw in de buurt is.

op je display terug effe menu en mirrolink aanklikken en je hebt weer radio én waze
Ik heb de meldingen van Waze afgezet, want ik zat meer op knopjes te drukken dan op de weg te letten.
 
Bovenaan Onderaan