Het zal er nooit goed voor zijn. Daarbij speelt het ook nog een rol hoe breed je wilt gaan.
Ik heb spacers van 20mm liggen die ik tijdens de winter-zomer wielen wissel ga passen.
Ik heb ET51 wielen en wil de spacers aan één kant van de auto gaan proberen, omdat ik niet weet of ik zowel vóór als áchter 20mm breed wil gaan ivm. vulling van de wielkast. Op die manier kan ik dat mooi vergelijken met links en rechts.
Ik heb de montage zonder lange bouten. Maw. de spacer bout je vast op de naaf, en het wiel bout je weer vast op de spacer. Helaas hebben ze spacers met specifiek die montage niet smaller dan 20mm.
Waar staat dat fl voor?Een OEM-oplossing, in ieder geval achter, zou het monteren van de remschijven van een O3 FL kunnen zijn. Die hebben “ingebouwde” spacers.
Een OEM-oplossing, in ieder geval achter, zou het monteren van de remschijven van een O3 FL kunnen zijn. Die hebben “ingebouwde” spacers.
Dat klinkt beter dan een setje spacers. Enig idee hoeveel breder het geheel dan wordt?
Kun je Miss wat fotos laten zien ben wel benieuwd hoe dik dit staat bij jou.Wat is iedereen toch bang voor spacers.
Ik heb spacers gemonteerd, 25 achter en 20 voor.
Dit maakt dat we wielen precies goed staan.
De origineel VW wielen hebben een bescheiden uitstraling maar door de spacers staat het wel sportief.
Dit icm de juiste verlaging maakt het de Octi net wat meer 'auto'.
Gaaf hoorVoorbeeld:
Resumé:
Voor 7.5J ET 51 met 20mm spacers (ET31)
Achter 7.5J ET 51 met 25mm spacers (ET26)
Perfect fit, wel iets meer kans op steenslag aan de zijkant, daar het voorwiel goed aansluit.