Website overdracht skodaforum.nl

Fabia

† In Memoriam
Roman Bedankt voor je jaren lange inzet voor dit fantastische forum:aangenaam:. Het forum heeft een plekje in mijn leven gekregen, ik kijk dagelijks op. Door dit forum ben ik al aan mijn vijfde Skoda bezig. Het moet echt een hele moeilijke en zware beslissing geweest zijn voor je om dit forum los te moeten laten. Gelukkig blijf je wel verbonden aan het forum. En ik wil jou een heel goed 2012 wensen en heel veel sterkte. Laat je niet kisten en weet dat het hele forum met je mee leeft en voelt.
 

piair1982

Forumguru
Zo is het!
Roman bedankt voor al je inzet zoals iedereen al zegt, je kindje is aan het volwassen worden.
Pasqual heel veel succes!

Ook van mij aan allen een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2012!!
 

Rolle

Senior Member
Ik zou alleen maar in herhaling vallen als ik zeg wat iedereen voor mij neergeschreven heeft. Maar daarom is het niet minder gemeend.

Vanuit het verre België. Roman bedankt voor het initiatief zoveel jaar geleden, dankzij jou is mijn Skoda net iets meer Skoda dan de doordeweekse. Veel sterkte ook met de toekomst.

Pasqual, succes met het in de voetsporen treden van een visionair, we hebben er alle vertrouwen in dat het leuk vertoeven blijft hier.
 

darkprojectx

Forumguru
psje,

Overgave stokje had wel iets soepeler kunnen verlopen, was handig geweest als Pasqual al zijn voorstel topic klaar had en dat er in de eerste post van dit topic een link naar zijn up to date profiel stond
 

EdK

Forumguru
psje,

Overgave stokje had wel iets soepeler kunnen verlopen, was handig geweest als Pasqual al zijn voorstel topic klaar had en dat er in de eerste post van dit topic een link naar zijn up to date profiel stond

Ook dat is vernieuwing, een ieder doet het op zijn eigen wijze !
Geef ze een kans, elke verandering kan een verbetering zijn maar ook het tegenovergestelde
Maar niet proberen houdt in dat je verouderd
 

YeMii

Senior Member
Roman, ik kan me alleen maar aansluiten bij alle andere reacties in dit draadje. Pasqual, veel succes met deze zeer belangrijke taak. Allebei prettige kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Bert (Mctreb)
 
Prettige Feestdagen en een Voorspoedig 2012!

voor alle leden van het Skoda-Forum, @Pasqual veel succes en @Roman bedankt voor de goede zorgen voor het Forum.

Jan, Yeti 1.8tsi Briljant Silver
 

Steve

Senior Member
@Roman: Heel erg bedankt voor alles wat je gedaan hebt :rockon:

@Pasqual: Heel veel succes gewenst en dat je het net zo goed mag doen als Roman.
 

Exciter

Administrator
Mensen, wat prettig om dit allemaal te lezen! Bedankt allemaal, want zonder leden geen forum!

En ook van mij, fijne kerstdagen en gelukkig Nieuw jaar.
 

Rolle

Senior Member
Roman, je kan dit omkeren ook he. Zonder Forum geen leden :worshippy:

Probeer er toch prettige feestdagen van te maken.
 

jalex_h

Forumguru
Jeetje, heb ik even een paar dagen geen tijd om dit forum te bezoeken en dan..:shocked:
Roman, ik kan slechts vermoeden hoe moelijk de beslissing voor je geweest moet zijn. Maar je mag REUZEtrots zijn op wat je de afgelopen 7 jaar neergezet hebt. Kunnen een hoop fora nog een puntje aan zuigen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit forum, zijn leden , de moderatoren en admin's, nu onder leiding van Pasqual, nog een lang en gezond leven beschoren is en wens Pasquel alle strerkte en succes toe met zijn nieuwe taak.

En verder wens ik iedereen prettige kerstdagen en een knallend 2012 toe.
 
Roman, heel erg bedankt voor al die tijd die je in dit mooie gezellige forum hebt gestoken, van het ontwerpen tot het onderhouden, Super.
en pascal, veel succes met het voortzetten van dit forum, nog meer succes bij het evenaren van je voorganger.

en voor iedere Skoda rijder
hier ; prettige feestdagen
 

Bothje

Heel gewoon lid
:worshippy: Roman, bedankt voor je vele tijd en vooral emotie die je in dit forum hebt gestoken.
Ongetwijfeld horen we nog vaak van je en zien we je op een meeting, waar je het goed naar je zin zult hebben (foto's van de laatste meeting getuigen er van).
Lees elders dat het privé weer wat beter gaat, een nieuwe fase dus......

Pasqual sterkte :winkie: :grin: en ook jij bent goedlachs heb ik op de laatste meeting gezien.
 

maarten2xrs

Senior Member
roman ook bij deze bedankt voor alles, en de tijd die je met hart en ziel in dit skodaforum hebt gestoken.
we zullen je best [ hoop ik ] nog wel eens zien op een meeting, nou de allerbeste wensen nog voor 2012 en nog veel langer.
groetjes maarten2xrs.
 

Tallguy

Forumguru
Pasqual is (geloof ik) even niet in het land en heeft dus een stuk minder tijd momenteel. Maar...het komt wel goed met zijn voorstelposting :)
 
Bovenaan Onderaan