Website overdracht skodaforum.nl

Exciter

Administrator
Beste leden,

jullie hebben vast gemerkt, dat ik laatste tijd amper tijd heb voor het forum. Dit zal, zoals het er naar uitziet, nog even zo aanhouden. Langer, dan ik had gewild.

Ik wil het forum echter niet verwaarlozen, en daarom heb ik besloten het stokje door te geven.
Deze tent ligt mij aan mijn hart, het is mijn kind, maar ik kan gewoonweg niet meer goed voor het kindje zorgen.

Ik heb een goed gesprek gehad hierover met Pasqual. Hij wordt ook in de loop van deze maand de nieuwe eigenaar.
Ik blijf hier ook wel admin, maar de rollen draaien om. Pasqual gaat het forum leiden, bepaald het beleid en is vrij om er mee verder te doen, wat hij wil. Ik help af en toe wat mee en hopelijk vind ik op deze manier weer tijd om ook eens wat te posten als gewone lid.

Ik heb er vertrouwen in, dat dit een goede zet is voor het forum zelf. Pink een traantje weg, maar dit is op het moment de betere uitkomst.

Laat dit maar de start zijn van een nieuwe, mooie periode voor ons clubje.

Groetjes,

Roman
 

Cordoba

Forumguru
Roman, in elk geval bedankt voor je inzet (bijvoorbeeld het opofferen van je nachtrust een paar maanden terug om het forum weer probleemvrij te laten werken).
Je kind groeit volgens mij hard de laatste maanden, dus wat dat betreft is alles hier redelijk gezond. We zullen zien wat deze verandering van rol, voor het forum gaat betekenen, in elk geval nogmaals bedankt voor je jarenlange inzet.

En natuurlijk succes voor Pasqual.


Gert/Cordoba
 

RefleCs

Forumguru
Ik sluit mij volledig aan bij Cordoba! Wellicht goed om te vermelden hoe het zit met eventuele donaties.
 

Exciter

Administrator
Die kunnen per direct naar Pasqual toe, hij zal het donatietopic ongetwijfeld aanpassen...
 

Falcon

Donateur
Graag wil ik je bedanken Roman voor je tijd en wat je er tot nu toe van hebt gemaakt! Elke lees ik met plezier altijd even het forum.

Pasqual.. succes en sterkte ;)
 

djmshell

Senior Member
Roman, Bedankt voor de het maken van je kindje. Menig lid vind er zijn heil in voor raad en daad. Jammer ( maar begrijpelijk) dat je het stokje moet overdragen.
Ook bedankt voor al je inzet. En Dat jouw kindje nog vele jaren mee mag gaan en blijven groeien.

Pasqual veel succes met het in de voetsporen treden van Roman. :winkie:
 

darkprojectx

Forumguru
Roman,

Verstandige keuze als ik het zo lees. Hartelijk dank voor hetgene je gerealiseerd hebt!
We hebben hier een gezonde club met aardig wat actieve leden, en daarbij hoort uiteraard ook een gezonde forum cultuur.
Het feit dat je aangeeft dat het beter is dat iemand anders het (even) over moet nemen getuigd alleen maar van verstand en hart voor de "zaak".

Hopelijk kan Pasqual (is dit ook zijn forum naam?) dezelfde koers bevaren en blijft het forum lekker groeien!
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Lid no.2 van het skodaforum ;)
Ik zal me zo snel mogelijk even netjes voorstellen! :)
 

van_der_P

Senior Member
Roman, ook ik wil je bedanken voor dit fijne forum, ik heb er iedere dag weer plezier in om er op te kijken en te reageren. Net zoals het een hobby is om zo'n forum in de lucht te houden, is het ook zeker een hobby om er aan deel te nemen. Nogmaals dank daarvoor.

En Pasqual wens ik veel succes en wijsheid toe met het beheren van dit Forum.
 

Neptukker

Forumguru
Dank voor het draaiende houden van dit leuke forum de afgelopen jaren. Er is hier veel nuttige info te vergaren voor een ieder.
Paqual: suc6 toegewenst!
 

The bone collector

Senior Member
Ik kan me best voorstellen dat er enorm veel tijd kruipt in het onderhouden van een forum als dit. Gelukkig blijft het forum wel voortbestaan. Bedankt Exciter, en veel succes Pasqual.
 

Ronbe

Senior Member
@Exciter: Bedankt voor de inzet, het geduld, en het doorzettingsvermogen om dit forum te maken zoals het nu is. Petje af !:xyxthumbs:

@Pasqual: Veel succes !
 

TurboBooster

Forumguru
@Roman: Heel erg bedankt voor je inzet!

@Pasqual: Heel veel succes en met het voortzetten en met het beheren van dit Forum.

Uiteraard iedereen alvast fijne feestdagen gewenst.
 

MarcoO2

Forumguru
Roman, goed dat je ook deze stap durft te zetten als dat nodig blijkt te zijn. Dapper! Ontzettend bedankt voor alles wat je voor dit forum hebt gedaan!!!

Pasqual, succes ermee! ;) Komt vast helemaal goed!

En voor beiden (en voor iedereen die dit leest): hele goede feestdagen en veel liefde en geluk in 2012!!!
 

Ronnie

Forumguru
Roman: ook bedank voor het prachtige Forum, het is toch al iets meer dan 7 jaar een boel van je vrije tijd geweest!!.......

En voor Pasqual natuurlijk veel succes voor de toekomst!


En ook een ieder langs deze weg Prettige Feestdagen en een gezond 2012!
 
Bovenaan Onderaan