Wat wordt de nieuwe auto van Joske?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stewie

Senior Member
Nu, mijn vragen:

1. wat is "intelligent park distance assistant"? gewoon PDC achteraan of/en vooraan?

2. 4spakig multifunctioneel stuur met radio. tel. bediening = hier kan ik dan toch ook de BC mee bedienen mag ik hopen?

3. gewoon reflectorlampen op een ambition vrees ik?

4. heeft driving mode selection een meerwaarde?

5. cruise control zie ik niet tussen de lijst van opties staan, is dit standaard?



en dan, wat vinden jullie dat er niet aan opties mag ontbreken?


Persoonlijk overweeg ik:

Bi-xenon (maar dat wil de configurator in deze config niet aannemen?) / Tyre pressure control / voorruitverwarming / ohja en 17 duims velgen :D

Ohja en de kleur...

suggesties? ;)

Ik heb ook een octavia combi ambition 2.0 TDI in België in bestelling staan. Hierbij dus mijn antwoord lol.

1. Klopt, parkeersensoren voor EN achter
2. Tuurlijk kan je de BC ermee bedienen
3. Halogeenlampen zijn idd standaard op de ambition, je kan zeker wel de Xenon incl LED bestellen maar weet niet ivm de mistlampen met bochtenverlichting. Heb je het ambition comfort pack al eens weggedaan? (Ik heb geen Xenon/LEDS en geen comfort pack genomen om budgettaire redenen)
4. Geen idee, niet genomen
5. Cruise control is standaard (de normale versie)

Bij mij staat TPM ook bij pack ambition style, mss fout van de leasemaatschappij... In elk geval, als het op de lijst staat moet het geleverd worden :).

Ik heb verder nog:
- voorzetels in hoogte regelbaar met lendensteun
- hill hold control
- sportchassis
- 17" Teron
- Mistlampen vooraan met bochtenverlichting - black
- Verduistere ruiten achter

Mijn prijs kwam op een kleine 30k, incl korting 23k (lease) :)
 

Noord26

Forumguru
Hmm.. Een S2 misschien? Die worden momenteel met veel korting aangeboden. ;)

@ Joske: houd jezelf voorlopig rustig hé kerel! Ik heb regelmatig nog last van mijn nek en bovenrug van een ongeluk van 5 jaar geleden toen er iemand achterin was komen rijden. Neem je tijd en (overdreven) veel rust. Anders ga je er nog jaren 'plezier' van hebben. Sterkte; en houd jezelf in de gaten.
 

Joske

Forumguru
vind jouw model veel mooier dan de facelift.. vooral de neus (familyfacetoestanden) vind ik eigenlijk niet zo heel mooi bij de FL.

nu ook niet dat ik de O3 zooo mooi vind hoor. Is eerder beetje van moeten/willen bij Skoda te blijven en voorlopig geen alternatief te zien. De neus vind ik wel geslaagd, de kont niet. Ook de offroadvering staat me niet aan, maar daar kunnen we gerust nog wel iets aan doen bij @Antera ;)

vond de O2 een hele mooie auto.. maja, die kan ik niet meer bestellen :)
 

CDK

Forumguru
je hebt nu al grijs hè @Joske, ik zou voor zwart gaan als je geen elegance neemt, of bestel je optioneel chromen raamlijsten? zeker icm met extra donkere ramen gaat dat super dik staan, maar ook bij grijs staat dat mooi hoor!
 

Joske

Forumguru
chroom valt mee qua prijs, 190 euro


jah idd, op zwart... :pieker: maar dan moet ik elke week de wagen kuisen


wacht eens...

dat deed ik nu ook al :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dirkkroneman

Forumguru
@Mettes

een idee dat idd mijn gedachten al gepasseerd is, maar een levertermijn van 6 maanden kan ik niet overbruggen (aangezien ik vanaf maandag zonder tweede/eerste auto zit)
Dat probleem kun je uiteraard ook voorleggen aan je dealer, misschien heeft hij wel een mooie tijdelijke oplossing voor je ;)
 

Joske

Forumguru
Dat probleem kun je uiteraard ook voorleggen aan je dealer, misschien heeft hij wel een mooie tijdelijke oplossing voor je ;)
op dit moment kan ik voordelig een auto huren bij mijn dealer (vanaf maandag) en deze kosten reken ik door aan de tegenpartij.. is gevolgschade, daar hoeft mijn gezin en ik niet voor op te draaien! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan