Wat te verwijderen?

Sportline

Senior Member
Bij mij ging het ook meer om de looks dan om het gemak en ik moet zeggen, met nat weer viel het nog redelijk mee. Het is even wennen maar nu mis ik hem niet meer, anders heb je altijd nog je buitenspiegels.
 

3deskoda?

Senior Member
Zelf alle belettering achter op de Superb3 met visdraad en WD40. Stond vorige week geparkeerd naast een identieke auto met belettering. Zonder is veeeeeeeeeel beter !
 
Föhn op kun
Hé de föhn van je vrouw niet de verfstripper uit je schuur hoor !
En met de föhn van je vrouw gaat dat perfect op dat kunststof hoor
Juist. :thumbsup:

Op de motor/scooter ook alle stickers etc eraf gehaald en dat gaat met een normale haarföhn uitstekend..
 

Haderach

Senior Member
Ok, ik denk ondertussen ook dat ik alles eraf ga laten doen. Dealer doet dit gratis, de trekhaak laten keuren moet ik gek genoeg wel zelf doen.
 

EdK

Forumguru
de trekhaak laten keuren moet ik gek genoeg wel zelf doen.
Huhhhh

Maar hij heeft hem jou wel verkocht en gemonteerd ??
In dat geval is de keuring ook voor hem zou ik zeggen....
En anders mag hij hem eraf laten en ga ik wel naar een ander..

Alles of niets hoor
 
IMG_1252.JPG Ik heb onlangs ook de letters weg gehaald zatten erg vast het lukte niet, ook de ruitenwisser zat vast.
Ik heb toen de achterzijde er geheel afgehaald.
Knapte de auto van op maar de rest viel een beetje uit de toon.
Dus op zaterdagmiddag ook de rest eraf.

Zie het resultaat ben er best trots op

Trouwens, op MP staan nu 4 portieren, een achterklep, zonnedak en motorkap van een S3 combi, en oja de letters ADKOS en BEPRSU
 

Haderach

Senior Member
Huhhhh

Maar hij heeft hem jou wel verkocht en gemonteerd ??
In dat geval is de keuring ook voor hem zou ik zeggen....
En anders mag hij hem eraf laten en ga ik wel naar een ander..

Alles of niets hoor

idd, af fabriek
 

EdK

Forumguru
Zie het resultaat ben er best trots op
Tsja vind hem alleen nog beetje hoog op zijn wielen staan....... zo toch eens met Antera gaan praten of er een verlaging mogelijk is.
Wat je vast al kunt doen misschien is om de lucht uit de banden te halen....scheelt ook weer enkele centimeters met een beetje massel....:pardon::fool:
 
Bovenaan Onderaan