Wat te verwijderen?

Haderach

Senior Member
Ik heb al een deal om de 4x4 gratis te verwijderen bij de levering van men auto. Nu vraagt de dealer of ik alles weg wil of enkel de 4X4, wat denken jullie?
 

Octaaf

Forumguru
Oh de logo's.... Doe wat je zelf wilt.
Ik heb "Greenline" ook verwijderd en de nieuwe logo's geplaatst. Heb zelfs nog getwijfeld of ik "Skoda" en "Superb" iets lager zou terugplakken.
 

Tuulster

Forumguru
Ik ben voor clean, maar....... vind dat 4x4 laten staan ook wel weer cool op bijvoorbeeld een Kodiaq..... :pardon:

In jouw geval zeg ik; CLEAN voor de Superb III
 
Vorige eigenaar heeft de O3 besteld zonder logos. Alleen op de neus en kont en verder nergens. Vind ik zelf wel het mooiste.. hou soieso niet van reclame rijden; kentekenplaat houders vervang ik ook altijd door exemplaren zonder garage randje
 

Canon-Eye

Forumguru
Zoveel mogelijk eraf, dan blijft r ook geen vuil in hangen (en je poetsdoek ook niet...) :pardon:

En kentekenplaathouders? De dealer krijgt altijd opdracht om strikt neutrale te monteren, en ook om alle stickers te verwijderen die er (eventueel van fabriekswege) op zouden kunnen zitten. Plus een eeuwigdurend verbod om er zelf ooit nog iets op te plakken...

Net een half uur bezig geweest om een handelaarssticker van m'n fiets schadevrij af te peuteren. Had er effe geen erg in gehad...
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Ik zou er ook alles af doen. Staat stuk cleaner en veel handiger bij het kuisen.

En wat een mooie geste van je dealer om dit gratis te doen :maakmegek:
 

CDK

Forumguru
@Haderach, bij een Superb zou ik alles er af halen :jaja: Alleen voor en achter het Skoda logo staat de S3 perfect, het geeft de auto een mooie strakke uitstraling.
 
Zoveel mogelijk eraf, dan blijft r ook geen vuil in hangen (en je poetsdoek ook niet...) :pardon:

En kentekenplaathouders? De dealer krijgt altijd opdracht om strikt neutrale te monteren, en ook om alle stickers te verwijderen die er (eventueel van fabriekswege) op zouden kunnen zitten. Plus een eeuwigdurend verbod om er zelf ooit nog iets op te plakken...

Net een half uur bezig geweest om een handelaarssticker van m'n fiets schadevrij af te peuteren. Had er effe geen erg in gehad...
Föhn gebruiken..
 

RusherSkoda

Actief lid
De strakke lijnen op een Superb (gaat het daarom?) verdienen geen tierelantijnen! Clean! Ik ben het vergeten en heb daar spijt van, waarbij het bij mij nog niet eens om een 4x4 gaat!
 

Sportline

Senior Member
- Skoda logo laten zitten
- Tekst verwijderen (met een visdraad en lijmresten met wasbenzine verwijderen)
- kentekenplaathouder zonder tekst
- kentekenplaat met dikke letters
- ruitenwisser verwijderen en glazen dopje in maken

De ultieme ingreep voor een strakke en cleane kont ;) Dit heb ook bij mijn Fabia combi en Fabia RS gedaan
 
Bovenaan Onderaan