Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition?

Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Ok dan heb jij weinig korting gekregen, ik zit tussen de 1400 en 1500 euro. Toch een behoorlijk verschil. Maar jij hebt het waarschijnlijk via centrale inkoop geregeld? Ik mag zelf shoppen en zoveel mogelijk korting zien te halen. Uiteindelijk viel de auto compleet met extra's binnen het budget dus het was ook niet noodzakelijk de twee leasemaatschappijen nog tegen elkaar uit te spelen.
 

Looij

Nieuw lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Uiteindelijk ben ik op 750 euro ex. Brandstof per maand uitgekomen (4 jaar met 40.000 km)
Daar heb ik dan de 1.9 TDI BusEd, multifuncioneel stuurwiel, trekhaak niet afneembaar, metallic lak, winterbanden, donkere ruiten achter en stream radio.

Omdat een collega van me ook een Octavia wilde hebben we 4% extra korting kunnen krijgen. Uiteindelijk heeft hij nog meer via de leasemaatschappij gekregen omdat hij een Elegance heeft. Op de BusEd kon geen extra korting gegeven worden. Dit was overigens bij Skoda Centrum Utrecht.

Al met al een goede deal denk ik.
 

vrucht

Lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Beste Looij

Hoe weet jij nou welke auto ik heb besteld... hahahha
Ik heb geen Elegance besteld maar een ambiente +

Ik ben wel blij met deze deal. Maar dan houd het bij de dealer echt wel op. Een autoradio laten inbouwen voor nop is er niet meer bij.

nog een paar nachtjes slapen en dan krijg ik mijn okkie2
 

jemo

Lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

De dealer heeft dezelfde korting aan de leasemij gegeven als bij centrale inkoop normaal is... Daarnaast heb ik zelf bij de leasemij er zo'n 30 euro (x48 = bijna 1500) af weten te krijgen.Denk dat het niet veel uitmaakt waar je de korting krijgt, als je em maar krijgt..
 
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Ik kreeg in de lease 0 korting op de BE. Wel kreeg ik enkele opties zoals multifunctioneel stuurwiel bijgeschreven als accessoire ipv optie. Weer voordeel dus. Kijk zo verdien je toch nog wat bij een leaseauto
 

ad5000

Actief lid
Ik lees bij een aantal mensen dat ze de auto bij Krijne Midland hebben besteld. Nou woon ik in Soest en ga in Amersfoort werken, dus deze dealer heb ik al met een bezoekje vereerd.

Kan iemand aangeven welke leasemij hiervoor gerbruikt is?
Ik moet straks gebruik maken van Leaseplan en vraag me af of ik zelf de dealer mag bepalen.

Overigens werd mij tussen neus en lippen door al gemeld dat er best iets te regelen valt als ik een trekhaakje of iets anders extra zou willen. Heb wel 4 offertes aangevraagd (2x HB BE en 2x Combi BE in 1,9 en 2,0 TDI), allen Cappucino Beige, Duo Ivory en stoelverwarming. Nexus komt achteraf.
 
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Looij</font><hr />

Uiteindelijk ben ik op 750 euro ex. Brandstof per maand uitgekomen (4 jaar met 40.000 km)
Daar heb ik dan de 1.9 TDI BusEd, multifuncioneel stuurwiel, trekhaak niet afneembaar, metallic lak, winterbanden, donkere ruiten achter en stream radio.

Omdat een collega van me ook een Octavia wilde hebben we 4% extra korting kunnen krijgen. Uiteindelijk heeft hij nog meer via de leasemaatschappij gekregen omdat hij een Elegance heeft. Op de BusEd kon geen extra korting gegeven worden. Dit was overigens bij Skoda Centrum Utrecht.

Al met al een goede deal denk ik.

[/ QUOTE ]

Zeker maar ik heb ook bij Skoda Centrum Utrecht besteld.
Octavia 1.9 TDI combi BE cappucino beige, 5% korting, zonwering achter, volledig leer (achteraf inbouw), 3D kentekenplaten, Typeplaatje verwijderen, uitlaatsierstuk, Pioneer AVIC-HD1BT. Oja en niet te vergeten twee speelgoed octavia's voor de kids in dezelfde uitvoering.

489.gif
489.gif
489.gif
489.gif
 

Frankie

Actief lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

</font><blockquote><font class="small">Citaat: nico_octaviaBE</font><hr />


Zeker maar ik heb ook bij Skoda Centrum Utrecht besteld.
Octavia 1.9 TDI combi BE cappucino beige, 5% korting, zonwering achter, volledig leer (achteraf inbouw), 3D kentekenplaten, Typeplaatje verwijderen, uitlaatsierstuk, Pioneer AVIC-HD1BT. Oja en niet te vergeten twee speelgoed octavia's voor de kids in dezelfde uitvoering.

489.gif
489.gif
489.gif
489.gif


[/ QUOTE ]

Als jij me weet te vertellen waar ik een "Octavia 1.9 TDI combi BE cappucino beige, 5% korting, zonwering achter, volledig leer (achteraf inbouw), 3D kentekenplaten, Typeplaatje verwijderen, uitlaatsierstuk, Pioneer AVIC-HD1BT" als speelgoedauto kan krijgen ben ik onder de indruk.

Wat zijn trouwens 3D kentekenplaten ???
confused.gif
volgens mij heb ik ze ook, maar heb ik ze nog nooit zo horen noemen. En optie "typeplaatje verwijderen" klinkt ook enigzins
shocked.gif
 

jemo

Lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Ik heb mijn O2 bij Kreijne in Hoogland besteld en heb Leaseplan ook als Leasemij. Kreijne doet sowieso mee aan de standaard inkoopkorting die leasemijen bedingen bij hun centrale inkooppartij (voorkeurdealer). Dan blijft er verder nog weinig korting over.
Ik ga rijden:
O2 1.9 tdi combi BE - antraciet grijs - stream (achteraf) - 13 polig afneembare trekhaak - multifunctioneel stuur - winterbanden.
Ik ga voor 4 jaar (35k km/jaar) uiteindelijk 710 euro ex brandstof betalen. Lijkt mij een prima deal...
 

higgy

Forumguru
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Dat heet geen 3D-kentekenplaten maar 'luxe kentekenplaten' (met van die opliggende cijfers/letters)
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Ik lees bij een aantal mensen dat ze de auto bij Krijne Midland hebben besteld. Nou woon ik in Soest en ga in Amersfoort werken, dus deze dealer heb ik al met een bezoekje vereerd.

Kan iemand aangeven welke leasemij hiervoor gerbruikt is?
Ik moet straks gebruik maken van Leaseplan en vraag me af of ik zelf de dealer mag bepalen.

Overigens werd mij tussen neus en lippen door al gemeld dat er best iets te regelen valt als ik een trekhaakje of iets anders extra zou willen. Heb wel 4 offertes aangevraagd (2x HB BE en 2x Combi BE in 1,9 en 2,0 TDI), allen Cappucino Beige, Duo Ivory en stoelverwarming. Nexus komt achteraf.

[/ QUOTE ]

Mijn auto is ook via Leaseplan geleased Ik kreeg 650 euro berijderskorting en een gratis vaste trekhaak (13 polig). Tevens heeft men gratis mijn carkit ingebouwd (overigens keurig ingebouwd). Ik heb een keer een Renault Laguna Grand Tour2 gereden en daar was het met de inbouw triest gesteld (allemaal vuile handen op de hemelbekleding). Dan schieten de tranen je echt in de ogen. Overigens zat na de inbouw van de trekhaak van de Octavia wel een stuk stof (naast de rugleuning van de achterbank los). Toen ik in de buurt was heeft de dealer dit keuring opgelost binnen 5 minuten reed ik weer weg. Klasse Kreijne! Ik had mijn vorige Octavia 1 combi ook bij hen in onderhoud en niets meer dan lof. Overigens ben ik daarmee ook weleens bij Skoda Centrum Utrecht geweest, daar hebben ze ook verstand van zaken. Misschien kunnen de Renault monteurs deze twee dealers eens bezoeken, dan kan men nog een hoop leren.
 
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

</font><blockquote><font class="small">Citaat: jemo</font><hr />

Kreijne doet sowieso mee aan de standaard inkoopkorting die leasemijen bedingen bij hun centrale inkooppartij (voorkeurdealer).

[/ QUOTE ]

alle dealers doen hier aan mee (ze moeten wel), omdat ze andere een grote afzetmarkt kwijtraken... Geen kortinggeven betekent geen auto verkopen aan leasemaatschappijen...

je moet niet alleen korting bedingen bij je dealer, maar vooral bij je leasemaatschappij!
 
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: jemo</font><hr />

Kreijne doet sowieso mee aan de standaard inkoopkorting die leasemijen bedingen bij hun centrale inkooppartij (voorkeurdealer).

[/ QUOTE ]

alle dealers doen hier aan mee (ze moeten wel), omdat ze andere een grote afzetmarkt kwijtraken... Geen kortinggeven betekent geen auto verkopen aan leasemaatschappijen...

je moet niet alleen korting bedingen bij je dealer, maar vooral bij je leasemaatschappij!

[/ QUOTE ]

Helemaal mee eens, ook via de leasemaatschappij. Overigens heeft Kreijne 2 leasmaatschappijen waarmee ze speciale afspraken hebben. Dat zijn Leaseplan en MKB lease. Bij ons op de zaak hebben we Terberg en Leaseplan maar Terberg is in zo'n geval geen optie aangezien de korting van VAG auto's altijd voordeliger uitvalt bij Leaseplan.

Skoda center Utrecht heeft trouwens speciale afspraken met Terberg.
 

japiejo5

Actief lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

iemand een foto,...van die 3D platen,...ben nu wel benieuwd!!!!
 

Jager

Actief lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

iemand een foto,...van die 3D platen,...ben nu wel benieuwd!!!!

[/ QUOTE ]
Zoals higgy al poste:
Het zijn luxe kentekenplaten.Dit zijn platen met 'opzet' letters, liggen als het ware op de plaat.
 
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Zoals gezegd trekhaak for free, de opgelegde "dikke" letters op de kentekenplaten, typeplaatje Octavia + FSI verwijderd als extraatje. Verder ook de nodige service rondom een stroef teruglopende afdekscherm in de kofferbak.
 

Ad_O2

Lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Na veel zoeken en vragen ben ik er "achter gekomen" dat er MAX 3% op de Busn. af kan via centrale inkoop.
Bij de dealer zit er echter 0% op, alles wat je erbij kan krijgen is puur coulance / goodwill van de dealer!
Ondanks dit heb ik er Apollon wielen ipv de standaard LM wielen onder kunnen krijgen bij Vepreda Auto-Studio te Spijkenisse
cool.gif

Kijken wat we er nog meer uit kunnen slepen als ik hem daadwerkelijk ook bestel
crazy.gif

(Kan bijna niet wachten...)
 

daddymack

Nieuw lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

400 euro berijderskorting + gratis inbouw bluetooth carkit

Zit bij leaseplan, dealer wist mij te vertellen dat wij ook overgaan naar centrale inkoop en dat korting daarmee verleden tijd zal zijn (was dus nog net op tijd
smile.gif
)

Lease doet overigens e 663 bij 30k per jaar en 48 maanden
 
Bovenaan Onderaan