Wat is je favoriete luchtverfrisser?

Rebel

Senior Member
Ik heb een autoparfum van Rituals, een subtiel geurtje, klein blokje op ventilatierooster. En omdat dit bruin was matchte dit natuurlijk niet met rest van interieur, dus heb ik hem matzwart gespoten
Hier ook... Maar niet geverfd

Verstuurd vanaf mijn S1035X met Tapatalk
 
Ik moet die dingen ook niet...
Laatst de auto laten wassen door een poetsbedrijf.. die kwam aanlopen met zo’n boompje met die verschrikkelijk zoette vanille geur... daar heb ik voor bedankt.. gétvâh!!.

Op het werk, pool auto’s zonder vaste bestuurder, daar zat een ambipur in. Zat. Ligt nou ergens de garage “te verfrissen”
 

Eemspoort

Forumguru
Ik maak normaal geen gebruik van luchtverfrissers in de auto. Maar ik kreeg laatst eentje bij de autowasstraat, en die ruikt naar, jawel, een autowasstraat. Dus ondanks dat de auto inmiddels weer vies is, ruikt ie van binnen toch nog alsof ie net gewassen is! :deuk:
Wel humor.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Laatst de auto laten wassen door een poetsbedrijf.. die kwam aanlopen met zo’n boompje met die verschrikkelijk zoette vanille geur... daar heb ik voor bedankt..
Kun je nagaan hoe het daar in die opslag ruikt met een paar dozen van die boompies...?
Als werknemer hoop je dan maar dat het één luchtje is en geen tien verschillende....
want dan ga je echt over je nek
 
Kun je nagaan hoe het daar in die opslag ruikt met een paar dozen van die boompies...?
Als werknemer hoop je dan maar dat het één luchtje is en geen tien verschillende....
want dan ga je echt over je nek
Ik verwacht net zo smerig als in een geurkaarsenwinkel
 

Canon-Eye

Forumguru
Kun je nagaan hoe het daar in die opslag ruikt met een paar dozen van die boompies...?
Als ik zulke dingen zou produceren, dan zou ik ervoor zorgen dat de geur volledig in de verpakking blijft. Anders zijn ze al grotendeels uitgewerkt als ze verkocht worden...
 
Bovenaan Onderaan