Wat is er mis met Skoda???

Hetzer

Forumguru
Deze week staat er in de autoweek in de rubriek "lezersfoto" weer een Skoda rijder die zich schaamt voor z'n auto !!!!
Het is alweer de tweede foto in de autoweek van iemand die al de emblemen van zijn Skoda vervangt door die van Bmw...
Bij deze fabia zijn echt alle emblemen vervangen , op de gril ,wielen ,stuur etc. etc.

Bij het stukje heeft de autoweek redactie geschrijven ;Wat is er mis met Skoda rijders!!!!!

Nou met echte Skoda rijders is er niets mis!! , alleen met die mensen ,die de door ons zo geliefde auto's verminken, door er te pas en te onpas andere emblemen opplakken /forum/images/graemlins/mad.gif

Exciter

Administrator
Als kinderen volwassen worden en besseffen, dat het hier niet om logo's gaat, maar om "feeling", dat het eenmaal zo is, de een mag graag BMW, de andere zweert bij Skoda (ABSOLUUT)...

Maar ja, zeg eens, zal er nog fun zijn zonder zulke malloten?

P.S. Dat ie geen geschikte BMW had genomen (of hij kon hem echt niet vinden /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif) en gebruikt als basis Skoda, zegt toch ook al veel!!! Heeft ie toch goede keuze gemaakt... De beste namenlijk! /forum/images/graemlins/tongue.gif

Ik zag hem staan inderdaad in de Autoweek.. tja..

Ik merk het enorm om me heen. Omdat er drie jaar lang verschillende Toyota MR2's voor mijn deur hebben gestaan vragen de mensen zich behoorlijk af wat die Skoda voor mijn huis doet.

Pas na een goed gesprek begrijpen ze wat je bedoelt. Je zou toch gek zijn om meer te betalen enkel voor het logo indeed. Het is bijna vechten tegen het imago van weleer..
Maar als ze dan even in de auto kijken hoe compleet hij is, wat een ruimte hij heeft, hoe comfortabel en serieus hij afgewerkt is, knikken ze toch allemaal weer instemmend.. Skoda is oké!!

Greetz, Dennis

higgy

Forumguru
Van alle mensen die ik verteld heb dat ik een Skoda heb besteld, hebben er slechts 2 negatief gereageerd (waaronder m'n pa... /forum/images/graemlins/frown.gif die gaat dus mee op proefrit).
De rest heeft blijkbaar in de gaten dat het degelijk V.A.G.-spul is. M'n vrouw wordt trouwens ook steeds enthousiaster, nu ze de combi's type II zo nu en dan langs ziet rijden.

VEEJAY

Forumguru
Ik vind het schitterend om te shockeren op feesten: ik heb 'n SKODA.

Ik had best een 407 of s40 kunnen nemen, maar die bevielen qua prijs/kwaliteit niet zo. En das de waarheid.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het is alweer de tweede foto in de autoweek van iemand die al de emblemen van zijn Skoda vervangt door die van Bmw...

[/ QUOTE ]

Oei, dat is wel héél sneu. Toch kan ik daar wel overheen: ergens op briskoda.net zag ik ooit een foto van een Skoda waarvan zelfs de hele grille was vervangen door twee BMW-nieren...

Ik heb zeven jaar lang 3 Peugeot's Coupe 406 3.0 V6 gereden. Signaalrood notabene. Afgelopen vrijdag is mijn Skoda Octavia Combi 2.0 FSI afgeleverd. Wel met nogal wat opties. Mankeert er nu wat aan mij?

Karstieman

Forumguru
Ik heb zeven jaar lang 3 Peugeot's Coupe 406 3.0 V6 gereden. Signaalrood notabene. Afgelopen vrijdag is mijn Skoda Octavia Combi 2.0 FSI afgeleverd. Wel met nogal wat opties. Mankeert er nu wat aan mij?

[/ QUOTE ]

Wat denk je zelf? /forum/images/graemlins/wink.gif

Exciter

Administrator
Eigenlijk moet je nu een Citro logo op je Skoda plakken! /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Niemand heeft bij mij vreemd gereageerd. Ik zeg er wel bij dat het een complete auto is voor weinig. Sommige mensen kennen de Octavia dan ook amper, als je de folder dan laat zien is iedereen positief.

Ik wou eigenlijk de letters 'Octavia' weghalen, en er 'Continental SO' voor in de plaats opplakken. Ik zeg dan ook tegen iedereen dat ik een Continental SO (Skoda Octavia) heb... /forum/images/graemlins/grin.gif

Nee hoor, totnutoe reageert iedereen (althans ze doen alsof) enthousiast. Wel staan ze versteld van de luxe.

higgy

Forumguru
Heb bij mijn eerder gereden zakelijke Passats altijd even een (originele) sticker bij (bevriende) Peugeot-dealer gehaald: "je voelt je lekkerder in een Peugeot" en die heel decent aan de binnenzijde van het achterraam geplakt. Was altijd lachen: je zag het aan de koppen in de spiegel achter je: brede grijnzen.

Karstieman

Forumguru
het ohhhhh-gehalte als je de kofferbak opendoet... (hatchback) /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

De plaats die de achterpassagiers hebben en de luxe oogst in mijn vriendenkring veel bewondering /forum/images/graemlins/smile.gif Helaas moet ik hiervoor nog even de folder gebruiken.. Maar ook die doet het goed voor de oooos en aaaas. /forum/images/graemlins/smile.gif

Roald

Nieuw lid
Ik heb al een paar keer gehad bij een verkeerscontrole dat ik mag door rijden /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
Of komt het dat ik altijd mijn gordel draag??

Als ik enkele jaren opt werk kwam met m'n hagelnieuwe Octavia Comb waren er enkele collega's die zegden dat het een mooie wagen had en ze vroegen welke van welk merk !!!
Ik SKODA !! De meesten moesten toch eerst eens slikken voorze konden toegeven dat het nu nog een best mooie wagen
was. Ik ben al benieud voor de reacties voor m'n nieuwe octavia 2 combi voor einde mei!

Karstieman

Forumguru
Ik ben al benieud voor de reacties voor m'n nieuwe octavia 2 combi voor einde mei!

[/ QUOTE ]

Ik vind dat de O2 nog meer klasse uitstraalt dan de O1. Het lijkt een nog dikkere wagen ! /forum/images/graemlins/laugh.gif

Ik geef wel toe dat ik de type aanduiding weg laat halen. Dus Octavia en 1.9TDI wordt verwijderd. Dit laat ik doen omdat ik een type aanduiding lelijk vind.

higgy

Forumguru
@Rogier: ik idem dito. Zwarte kale achterklep staat mooi op de combi. De uitspraak van m'n vrouw gisteren dat de achterkant behalve op een V50 ook wel op een Mercedes Combi lijkt zet me wel aan het denken... /forum/images/graemlins/confused.gif

Bovenaan Onderaan