Wat een misser van Skoda die nieuwe Superb

ESL

Senior Member
Ach ja ik denk maar zo; als iedereen dezelfde smaak had reden er niet zoveel verschillende auto's. Ik vind het interieur van die nieuwe superb ook wel fraai. Keurig afgewerkt met mooie materialen. Minder saai dan de vorige ook. Zo'n Tiguan vind ik óók nog wel mooi trouwens. Ook nog best een kanshebber, hoewel de ruimte in de superb voor mij wel een pluspunt is.

leon-cupra

Forumguru
Smaken verschillen inderdaad maar tegenwoordig zie ik heel weinig S4 rijden terwijl er van de vorige generaties je er op elke hoek 1 zag zien staan. Verschuiving in de markt of wordt de S4 echt niet gesmaakt?

Hier op het forum ook .. hoeveel S4 eigenaar zijn er? Bitter weinig.

ertromp

Forumguru
Er is in het afgelopen jaar /jaren natuurlijk veel veranderd. Hier in NL ligt voor veel leaserijders de nadruk op volledig elektrisch wat natuurlijk weerslag heeft op PHEV. En hoeveel particulieren kopen er een Superb?

haassie

Forumguru
Ik weet niet hoe leaseregelingen tegenwoordig in elkaar steken (meer EV of hybride gericht? Of klassiek fossiel) maar wellicht is dat ook een reden dat je er minder ziet in het geval van EV…leaserijders worden gestuurd door hun wagenpark beheerder en eigen knip…en het uiterlijk tsja…love it or hate it…er zullen er in beide kampen zitten…uiteindelijk zijn de meesten die een nieuwe superb hebben leaserijders.

leon-cupra

Forumguru
Hier in BE is de leasemarkt ook EV hoor. Ze hebben hybride wel terug interessanter gemaakt maar denk eerder in het voordeel van zaakvoerders/zelfstandige en niet voor werknemers (EV is nog steeds 100% fiscaal inbrengbaar).

ESL

Senior Member
Bij ons mag je tot nu toe ook nog phev leasen. Moet wel plug-in zijn ivm uitstoot. Daarna zal het wel afgelopen zijn verwacht ik.

Bovenaan Onderaan