Joh@n
Forumguru
Hm zonde. Heb niet echt hele goede ervaring met Turanza's, maar misschien is dit een beter type. Vind ze vaak erg lawaaiig en weinig grip.Skoda heeft er af fabriek Bridgestone Turanza T001 rubber rond de 18" Alaris velgjes gelegd.
Hm zonde. Heb niet echt hele goede ervaring met Turanza's, maar misschien is dit een beter type. Vind ze vaak erg lawaaiig en weinig grip.Skoda heeft er af fabriek Bridgestone Turanza T001 rubber rond de 18" Alaris velgjes gelegd.
Hm zonde. Heb niet echt hele goede ervaring met Turanza's, maar misschien is dit een beter type. Vind ze vaak erg lawaaiig en weinig grip.
Hm zonde. Heb niet echt hele goede ervaring met Turanza's, maar misschien is dit een beter type. Vind ze vaak erg lawaaiig en weinig grip.

@Jacknobbe , model 2018 met nieuwe dsg7 uit Kodiaq?
@Jacknobbe , model 2018 met nieuwe dsg7 uit Kodiaq?

Dat R pakket maakt hem wel heel sportief!! Keuzes keuzes keuzes. Lastig.... Bekijk bijlage 59668 Bekijk bijlage 59669 Bekijk bijlage 59670 Bekijk bijlage 59671 Bekijk bijlage 59672 Bekijk bijlage 59673 Bekijk bijlage 59674

Hey @Jacknobbe ,
Er was wel een draadje over de levertijden van de HB maar die is niet zo populair als deze
Ik heb vorige week ook een 2.0 TDI DSG besteld en mij is idd ook verteld dat er vanaf productieweek 25 de nieuwe DSG7 (DQ381) onder de HB komt. Idd niet erg, al hoop ik dat hier de kinderziektes wel uit zijn!
Mooie config heb je. Waarom geen techpakket?
was bij mij de keuze uit meer opties en dan een 1.6, of iets minder en een 2.0. ik rijd nu ook een 2.0 (handgeschakeld) en was bang dat ik motorisch toch teveel ging inleveren, vandaar de keuze. Ik heb de mijne 30 mei besteld en verwachte leverdatum is eind augustus.Jack,
ik heb een cappucino beige 2.0 TDI DSG HB met techpakket, achterwisser, Drive Mode Selectie en een thuiskomer. Luxe mattenset, RVS dorpelbeschermers en luxe kentekenplaten. Omdat ik de auto privé rijdt en toch een 2.0 wilde, heb ik maar wat minder opties genomen. Je moet ergens een grens trekken en daar zit ik al een fractie overheenwas bij mij de keuze uit meer opties en dan een 1.6, of iets minder en een 2.0. ik rijd nu ook een 2.0 (handgeschakeld) en was bang dat ik motorisch toch teveel ging inleveren, vandaar de keuze. Ik heb de mijne 30 mei besteld en verwachte leverdatum is eind augustus.